sorry dat ik t hier moet vragen/plaatsen, ja ik heb iemand z'n/haar hulp nodig.... vandaag naar aanleiding van mooi advies in mn MiniMag vliegtopic besloten 3S 2200 aan te schaffen etc. nu wil t dat ik compleet vergeten ben aan een lader te denken
heb alleen standaard bijgeleverde Heli 9053 lipo 2S laders en 2 tal grote accu pack laders beschikbaar...
toen ik dr achter kwam waren de winkel al gesloten en heb t vrouwtje beloofd dat we morgen samen voor de 1e keer zouden gaan vliegen
is dr iemand uit Leusden (of erg dichtbij) bereidt om mn accu te laden?
dan vervolg ik verder mn zoektocht naar een lader (of eerlijk gezegd was al in onderhandeling met iemand, echter zat daar geen balancer bij maarja dat zal voor 1x paar keer laden van een verse lipo niet zo erg zijn denk ik)
hoor t graag alvast bedankt en sorry voor bevuilen van de internet data

toen ik dr achter kwam waren de winkel al gesloten en heb t vrouwtje beloofd dat we morgen samen voor de 1e keer zouden gaan vliegen
is dr iemand uit Leusden (of erg dichtbij) bereidt om mn accu te laden?
dan vervolg ik verder mn zoektocht naar een lader (of eerlijk gezegd was al in onderhandeling met iemand, echter zat daar geen balancer bij maarja dat zal voor 1x paar keer laden van een verse lipo niet zo erg zijn denk ik)
hoor t graag alvast bedankt en sorry voor bevuilen van de internet data