Exfc 2009

aha nog een inter met een groot keelgat. Och arme die novice en nationalen

Ok dudes! Het is bijna zover! Vandaag laatste training, met de mannen van de Uk (Craige en Ian) ... Ze overnachten hier dan en we vertrekken vannacht rond 3uur dan richting CZ.

Axel Libert gaat helaas niet, zoals jullie al wisten Gino ook niet, dus enkel ik zal voor België vliegen. Voor diegene die het nog niet wisten, voor de eerste maal een Nederlander op EXFC! Jurrien Vissers!

Voor mij viel de training wat tegen, vooral regen en mega wind gooide roet in het eten, hopelijk komt het toch nog wat goed :-)

Ik weet niet of ik hier updates zal kunnen doen, maar er ze zullen zeker te vinden zijn op 3DCollege.be en http://twitter.com/3DCollege !

Wish us luck!

Jvdo

Jup donatas zou vandaag aankomen, om dan samen met Gernot (die er van maandag al is) hun duo routine te oefenen...

de website van exfc zullen ze waarschijnlijk enkel na de wedstrijd updaten...

We zijn hier sinds gisteren 19h, het gaat zot worden, wat blijkt is vooral dat het vliegen weer zo ver vooruit is gegaan, dat het materiaal het echt nietmeer aankan... (meer over dat later)...

Mooi nieuwtje; Gernot vliegt op zijn krill yak met aangepaste vleugels, de roeren hebben een bol in hol ophanging zo krijgt hij meer uislag en de roeren zijn ongeveer de helft van de vleugel :-)

wie A zegt moet ook B zeggen. Wie heeft zijn vleugels in de lucht deelbaar gemaakt ?

Dat Jurrien er al goed voor aan het oefenen geweest is weet ik al.

Nando, ik vermoed niet in de lengterichting de helft maar in de diepte.

Nederland goes international :-)

P1010106.JPG

Back