Exfc 2009

Ik kan me voorstellen, dat als je niet goed bent in vliegen op muziek, dat je dan liever de boel overstemt met motor geraas, maar of dat nu de bedoeling is?

haha :-)

Jurrien, Volgende keer een beetje dichter bij de luidsprekers gaan staan met de camera.

@Bert, ter plaatse was de muziek wel goed, het lijkt of de camera het geluid van de motor beter opneemt :-)

Laatst bewerkt:
Jens, Pap heeft gefilmd dus dan moet je bij hem zijn :)
Maar waar hij en ook Wannes (mijn vlucht) hebben gefilmd werd het freestyle geluid goed overstemd door de grote benzinemotoren, het was dus of de vlucht minder gefilmd en beter geluid, of de vlucht redelijk gefilmd en het geluid wat minder.

motor geluid is qua geluidsdruk een hoog vermogen. speaker geluid kan best een hoop db's zijn maar nauwelijks de druk die de zware motoren produceren. het is daarom al snel dat motorgeluid sneller op de film staat dan speakergeluid.

john

EXFC "the movie" staat nu online! Hij is gemaakt door Shahid Banglawala aka Bangooo
Het is een film van 90min, in 10 delen... hij gaat niet zo zeer om het vliegen, maar meer om de fun, waar het in deze takken van de modelbouw eigenlijk om gaat :-)

enjoy!!!

firetrappe's albums on Vimeo

Back