externe BEC voor mikado logo 600

Ik heb een logo 600, op 10 cellen lipo.
Mijn regelaar is een castle creations ICE 2 HV 120
GEEN high voltage servo's, gewone SAVOX - servo's...

Ik zou dan toch graag een externe BEC willen.
Welke BEC raden jullie mij aan?
Met welke cellen?
LiPo? LiFe ?

mvg,
Maarten

zelfs daarin heb je nog meerdere keuzen.
je hebt ook bec's die op 12s lipo's overweg kunnen.. voeding recht van je aandrijfaccu.
of losse 2s lipo/life.

hoe dan ook, je wilt ong. 8ampere continu hebben. piek is leuk, maar zegt geen fluit.
de bec moet ook 2 uitgangen hebben. anders kun je nooit meer dan 2,5 ampere continu in de ontvanger krijgen (stekker kan maar zoveel aan)

welke je moet hebben..
ik heb een castle bec, extreem overpowered. kan 25 ampere aan.
ik weet dat velen goede resultaten hebben met hobbywing en turnigy.
de 12s varianten zijn wat zeldzamer.. maar scheelt een losse accu.

qua accu.
ikzelf gebruik een 2s 2200 mah lipo.
gaat altijd goed. en ze zijn vaak wat ruimer voorradig, dus minder lang zoeken.
life is ook goed. als je maar een alarmpje kunt vinden wat een lege accu kan verklikken.

alles kan goedkoper :D

Maar zeker weten dat iets bedrijfszeker is, is ook heel veel waard.
Gryphon staat iig bekend als een zeer goed ding...

ik heb ze niet... ook nog geen andere meldingen gezien...

nu worden de tekens op een internetpagina door jouw computer over een lettertype gelegd.
als jouw lettertypebestandjes raar doen, kun je rare dingen in beeld krijgen..
bijvoorbeeld.
recent een update gehad, iets geinstalleerd?

Een beetje laat aangezien je al iets gekocht hebt, maar waarom de BEC niet gewoon volledig achterwege laten en direct een 2s LiFePo aan de elektronica hangen?

Ik heb hierover laatst toevallig ook contact gehad met Savox omdat ik misschien ook van de interne BEC van mijn Jive af wil stappen en naar een 2S pakket voor de elektronica wil gaan (heb dit op mijn 550l ook en dat bevalt erg goed).

De servo's (SH 1290 MG en SH 1257 TH gok ik?) kunnen max. 8,4V hebben maar dan niet te lang. Een 2S Lipo (welke ik op mijn 550l heb) zou kunnen maar is dus net op het randje maar een 2S LiFePo met 7,4V kan prima volgens Savox. Mits je rx en fbl unit dit ook aan kunnen natuurlijk maar dat is meestal wel het geval.

Back