Extra 330S 230cm

Wie o wie heeft of weet.. en goeie tekening van een extra 330s, van rond de 230cm.
Zo schaal mogelijk.. dus geen rechte zijkanten..

Hele goeie 3-view mag ook, als er maar romp spanten (doorsnedes) opstaan.

Peter

afb16424.jpg

en

afb16425.jpg

Van de eerste heb ik er ook nog 1 met een hogere resolutie.

Grz

Mark

Hoi Mark..

Die bovenste heb ik ook.. maar ik zoek de 330s.
Weet jij het verschil tussen de 300 en de 330 s?
Als dat alleen de motor is, dan ben ik snel klaar en kan ik de tekening van de 300s gebruiken.
Ik wil graag een 330s ontwerpen ziets als composite-arf ook heeft.

Peter

Ik heb altijd begrepen dan het getal voor de Pk's stonden. Dus idd 300 of 330PK motor. De S en de L is de plaats van de vleugel, verder niet echt een verschil. Dan is er van beide ook nog een 2 zitter versie. Daar is de cockpit langer van. Dat is wat ik er altijd van begrepen heb.

Succes

mark

graag.

Ik ben er ook achtergekomen dat wat wij hier de 330s noemen in Amerika de naam 300ea draagt.
En dat er ook een 300xs bestaat.. dat is een 300 met vergrote staartroer en hoogteroer plus counter balans..

Peter

Hello, ik zag die 2 tekeningen in één van de vorige berichten, weet iemand van jullie hoe ik aan de grotere versie kan geraken ?
Ik bedoel een grotere afbeelding om te bouwen dus..

Groetjes
Steven 8)

heb je het hele draadje al gelezen.
De insteek van dit draadje was een tekening op te sporen van een extra 300 of 330s.. tot nu toe is dat nog niet echt gelukt..

Peter

peter waarom geen rechte zijkanten ? je bedoelt de romp neem ik aan? je kan dat heel makkelijk oplossen door net als bij die GP .40 kist een 'schaal'balkje aan te brengen aan de zijkant

de 300 en 330 verschillen voor zover ik weet ook in de hoogte van het stabilo ten opzichte van de vleugel, daar door zou de 330 strakker rollen, ik zoek ook al tijden naar een tekening van een 330 met ronde romp boven de 2,20 meter....

Groeten,Jan

Back