Extra accessories voor rustler VXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben van plan een Rustler VXL te gaan kopen. Nou is het voor m`n verjaardag en dus ... nou ja je hebt altijd familie die vraagt wat je wilt.Dus nou is mijn vraag welke dingen jullie er wel erg handig bij vinden. Zoals een wheelie bar. Of een bepaalt set wielen.

Alvast bedankt.

Mvgr
Maurice

Ja, ik heb dat bovenstaande gelezen. En wat die onderstaande betreft, het zijn 472 pagina`s en ik heb inderdaad al zitten lezen maar het is zo veel dat ik er over een maand nog niet mee klaar zou zijn. Dus dacht ik dat het zo misschien wat makkelijker zou gaan.

Wat hij ermee bedoelt dat de vraag niet erg is, maar dat je het makkelijkst de vraag in het rustler topic moet posten. overzichtelijk, en mensen met een rustler zien jouw vraag eerder.

ps: een extra kapje zou ik persoonlijk doen ( vind maken van kappen nu eenmaal erg leuk )
Verder wheeliebar idd voor onroad rijden, setje banden kan ook geen kwaad.

Hoi Maurice,

Iets wat in het begin heel vaak vergeten wordt en toch voor de hand ligt zijn accu's.
1 accu is leuk maar veel accu's is nog veel leuker.

Gewoon een accu'tje en een kapje, of wat zeker aan te raden is: LICHTJES! ik heb ze op mijn slash zitten, is handig om dat je het in het donker ziet en het is mooi...

groet, Geert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back