Extra rijder gezocht voor de 3-uurs van Heemstede

Ik ben samen met een maatje van mij, op zoek naar nog een rijder voor de 3-uurs van Heemstede op 22-10 en 23-10.
Je hoeft helemaal niet goed te wezen, dat zijn wij (ik in iedergeval) ook niet.
Het mag natuurlijk wel dat je kwaliteiten hebt die van een welhaast onaards hoog niveau zijn.
Lijkt het je wat?
Laat het maar even weten.

gr Bert

Laatst bewerkt:
Goed initiatief.

Anders moet je dit weekend Zat/Zon even naar de baan komen en daar vragen of er iemand wil. Er is dan de laatste club wedstrijd.

Misschien wel even je titel aanpassen dat het voor de 3 uurs race is, maakt het wat duidelijker.

gr.
Peter

Ik kan er naast zitten maar ik had begrepen dat er geen 3-uren komt......

Anders moet je dit weekend Zat/Zon even naar de baan komen en daar vragen of er iemand wil. Er is dan de laatste club wedstrijd.

gr.
Peter

Ik had graag meegedaan dit weekend, maar ik heb al wat anders.
Mijn teamgenoot zou misschien wel naar de Mach gaan.
Die zou daar ook nog even rond vragen.

Ik kan er naast zitten maar ik had begrepen dat er geen 3-uren komt......

Ik hoop dat deze gewoon doorgaat.
Je kan je in iedergeval er nog voor inschrijven.

gr Bert

En die team maat dat ben ik.
Het lijkt ons heel leuk mee te doen met de 3 uren. We zijn nu een aantal keren op de MACH geweest om te proeven. De smaak was goed en smaakt naar meer. De 3 uren passen daar dus prima in, Alleen met z'n tweeën wordt dat toch wat lastig.

Ik heb me ook voor zondag ingeschreven, twijfel alleen of ik nog even gouw een amfibie moet aanschaffen gezien de vooruitzichten. Dus wanneer je interesse hebt en gezellig bent, laat effe weten dan kunnen we wellicht een mooi team vormen.

Indien ik afgelopen vrijdag geen auto ongeluk had gehad, dan had ik wel mee willen doen.
Nu mag ik blij zijn als ik langer als 2 uur een beetje helder uit mijn ogen kan kijken.

mvg Roy

Ogen op zich niets mis mee maar door de klap een hersenschudding opgelopen en ben compleet beurs.
Ze hebben mij uit voorzorg uit de auto geknipt.
Het is even afwachten wat de gevolg schade is.
Jammer, had wel weer eens leuk geweest om een meer uren race te rijden.

mvg Roy

Vervelend om te horen Roy.
Behalve je ogen, voor de rest alles in orde?

gr Bert

Dan zit ik er ook naast want ook ik dacht woensdag toch begrepen te hebben dat het niet door ging.

Dan had ik dan toch goed opgelet....

Misschien wel zo verstandig om eerst even te informeren voordat je massaal gaat investeren in banden, brandstof, bodies en spuitwerk.

Dan had ik dan toch goed opgelet....

Misschien wel zo verstandig om eerst even te informeren voordat je massaal gaat investeren in banden, brandstof, bodies en spuitwerk.

Er zal toch wel iemand van de Mach zo dapper zijn om dit minder als twee weken van te voren even te melden of op de site te zetten?

Zou heel jammer zijn als deze niet door zou gaan.
Wel vreemd dat je je er nog steeds voor in kan schrijven.
Dus wachten we nog even af.

Ik zou je adviseeren om er gewoon een belletje of een mailtje aan te wagen, ik denk dat je sneller antwoord hebt dan afwachten.....

Ogen op zich niets mis mee maar door de klap een hersenschudding opgelopen en ben compleet beurs.
Ze hebben mij uit voorzorg uit de auto geknipt.
Het is even afwachten wat de gevolg schade is.
Jammer, had wel weer eens leuk geweest om een meer uren race te rijden.

mvg Roy

Hey Roy, sterkte de komende tijd!!

Groet,
Marcel

Back