Extra rotorbladen

• Topicstarter Topicstarter AlexvtVeer
  • Startdatum Startdatum
Ik had eigenlijk gehoopt dat iemand een nederlandse winkel wist :)

Vraag me af of rotorbladen los te krijgen zijn, het is toch een beetje wegwerp product. Zondag op de hcc beurs werd je dood gegooid met deze heli's, de prijzen waren heel redelijk! Losse onderdelen heb ik daar echter niet gezien.

Vraag me af of rotorbladen los te krijgen zijn, het is toch een beetje wegwerp product. Zondag op de hcc beurs werd je dood gegooid met deze heli's, de prijzen waren heel redelijk! Losse onderdelen heb ik daar echter niet gezien.

Daar heb ik em ook op de kop getikt.
Daar heb ik idd ook geen losse onderdelen gezien dus vroeg ik het maar even hier. Maar daar zijn dus geen standaard modellen bladen voor?

Daar heb ik em ook op de kop getikt.
Daar heb ik idd ook geen losse onderdelen gezien dus vroeg ik het maar even hier. Maar daar zijn dus geen standaard modellen bladen voor?

Standaard niet nee, dan praat je over duurdere heli's, dit is toch meer speelgoed... Wel leuk speelgoed want ik kon de verleiding ook niet weerstaan :D

Standaard niet nee, dan praat je over duurdere heli's, dit is toch meer speelgoed... Wel leuk speelgoed want ik kon de verleiding ook niet weerstaan :D

Zeker leuk speelgoed, deze kon je ook zelf naar voor en naar achter besturen dat gaat met die piepschuimen dingen meestal niet.

Wel jammer als ik er geen nieuwe bladen op kan zetten, dan waren t 2 dure vluchtjes :(

Passen er geen blaadjes op van andere soortgelijke coaxiaal helietjes ?

Al geprobeert om de blaadjes met secondenlijm aan elkaar te plakken? Dit lukt bij de Graupner Bell vrij goed.

Neem een heel blad mee en vraag in de speelgoedwinkels of ze iets hebben dat erop lijkt.
Hoeft niet exact hetzelfde te zijn, als de bevestiging maar overeenkomt. Vervang ze dan alle 4 zodat je geen onbalans krijgt

Back