Op verzoek van de orgnaisatie maak ik jullie even op het volgende attent:
Tekst hier en daar een beetje ge-edit, want de wedstrijd is vorige week al aangekondigd, toen was ik echter op vakantie.
Zou leuk zijn als er een vol veld is, ik denk dat ik zelf ook wel van de partij ben, maar dat is uiteraard onder voorbehoud
Hallo Allemaal,
De wedstrijd gaat door op 20 Augustus!!!
Even opletten, dat is dus al dit weekend!
Je kan je inschrijven via de site www.mbcdesluis.nl
of info@mbcdesluis.nl
De klasses zoals hieronder met bijbehorende reglementen.
Deze wedstrijd is vooral voor de fun en extra trainings mogelijkheid (voor het NK de week erop) dus zullen de reglementen wel nageleeft moeten worden maar wellicht wat soepeler zijn als op de NK's.
Dit klinkt wat tegenstrijdig maar denk daarbij aan de Nomac 19t klasse, mensen die geen Nomac rijden maar toch mee willen doen hebben wellicht geen Element motor, zij mogen dan ook meedoen met een vergelijkbare 19t motor.
Nomac 19t:
Motor 24gr vaste vertiming, anker met puntje
Banden CS27
Nomac Modified:
12turns limiet
Banden CS27
Tamiya GT stock
Tamiya auto TT01 / TL01
Motor Tamiya GT 25turns of Mabuchi
Banden Tamiya std slick of radiaal
Tamiya Superstock
Tamiya auto TA05 / TB02 / TA04 ... als het maar 4wd is.
Motor Tamiya 23turns (zoals T / R / TZ / RZ)
Banden Tamiya A's of B's
Tamiya F103GT
Tamiya auto F103GT met Tourwagen body of Lemans body
(Tamiya F1 ook toegestaan)
Motor Tamiya 23turns zoals superstock
Banden vrij
Wedstrijd: 3 kwalificaties en 2 finales (Als de het weer en de tijd het toelaat)
Wedstrijd bij MBC de sluis te Gouda
Ankerpad 2
Opening van de baan ongeveer 8uur
Einde wedstrijd 17:00 onder voorbehoud
Er kan op zaterdag gereden worden maar het is mogelijk dat er ook brandstof gereden wordt, dit is onderling goed te regelen.
Hoop vele van jullie te zien in Gouda volgende week.
Grt,
Michael Lepelaar
MBC de sluis
Tekst hier en daar een beetje ge-edit, want de wedstrijd is vorige week al aangekondigd, toen was ik echter op vakantie.
Zou leuk zijn als er een vol veld is, ik denk dat ik zelf ook wel van de partij ben, maar dat is uiteraard onder voorbehoud