Extreme 180 motor koolborstels vervangen ?

Sorry hoor,
maar ik denk niet dat met deze info die je geef voldoende is voor een enig antwoord.

Want meestal zijn koolborstels van de buitenkant bereikbaar?

Dus een fotooootje zal ons wel helpen .denk ik zo!

Of meer info?

gr Richard

En als dit je eigen motoren zijn, kun jij die nooit erg lang hebben...
Die dingen kunnen dan nooit versleten zijn

Dat vroeg ik dus NIET.
Als je dat wou posten doe het dan ergens anders.
Of post gewoon niet!

Sorry hoor,
maar ik denk niet dat met deze info die je geef voldoende is voor een enig antwoord.

Want meestal zijn koolborstels van de buitenkant bereikbaar?

Dus een fotooootje zal ons wel helpen .denk ik zo!

Of meer info?

gr Richard
Ik vroeg niet waar ik die kon bereiken, maar hoe te vervangen ?

Misschien wil hij er wel andere brushes in monteren voor ietsje meer performance...

In ieder geval leverde eventjes "googlen" al deze info op:

"Hi, the brushes for the xtreme 180 se's are very easy to replace. You will need a soldering iron. Just unsolder the wires on the brush holders and gently pry the old brushes out. Push the new ones on. I insert the top of the brush holder first and the bottom snaps right in. Its a good idea to seat the new brushes by running a couple of lipo packs with no load so the brushes will wear nice and even and the motors will maintain equal rpms."

Je moet dus wel kunnen solderen om ze te vervangen.

Sprak hij belerend. Jij weet natuurlijk hoeveel vlieguren hij maakt...:rolleyes::rolleyes:

Willem.

Ik weet nog van een week of twee terug dat de topicstarter vroeg of deze motoren goed waren voor zijn heli. Vlieg je 24 uur per dag, dan lijkt 2 weken me nog steeds erg kort voor een set borstels.
Vandaar mijn antwoord...

Misschien heeft hij momenteel een probleem waarvan hij denkt dat de motoren de oorzaak zijn, terwijl er iets anders aan de hand is.
Dat was mijn beweegreden, niet zo slecht over me denken aub:mrgreen:

Back