extreme flight bestellen

de extra is in bestelling en ik ging er netjes zoals in de manual aangegeven 65mg in steken. nu volgens de verkoper zouden die niet sterk genoeg zijn. hij raadt de graupner des488 aan...iemand ervaringen met deze servo? of iemand die wel tevreden is van zijn 65mg in de exp??

65MG ??in een 88inch model?

7955TG had ik in mijn 8 inch Yak 54

de extra is in bestelling en ik ging er netjes zoals in de manual aangegeven 65mg in steken. nu volgens de verkoper zouden die niet sterk genoeg zijn. hij raadt de graupner des488 aan...iemand ervaringen met deze servo? of iemand die wel tevreden is van zijn 65mg in de exp??
EF heeft het meestal toch juist in de manual. Voor rollen is de 65MG zeker goed genoeg, voor hoogte en richting kan je misschien beter de 85MG nemen.

de 5065mg in de staart gaat wel maar mag sterker zijn.
de 65mg en de 85mg zijn niet zo nauwkeurig voor bij deze grote uitslagen.
kverwacht de DES 488 dinsdag ... maar deze zijn redelijk nieuw dus nog weinige met ervaring denk ik.

EF test alles tot in de details alvorens een kist te lanceren. Wat ze voorschrijven is goed.
Dit zijn althans mijn conclusies bij mijn eigen extra 58 en 88 inch.

Als je twijfelt zet je er zwaarder in.

EF test alles heel goed, maar Aerobertics test nog eens :-)
En prijs kwaliteit blijken die nieuwe graupners beter te zijn... (die hebben ze nog niet in USA dus logisch dat EF deze niet opgeeft).

Ik heb zelf met de graupners(carbonite) gevlogen heel goede servo's maar de gears konden het niet houden(wel na HEEL extreem vliegen). Bert heeft nu de nieuwe MG's ... PERFECT :-)

vandaag de extra afgehaald bij bert...idd zeer goede service! valt absoluut niks op aan te merken...
de setup is de volgende geworden:

- de powerset (airboss esc en torque motor)
- graupner des488 op de staart en rudder
- 2x 65MG op de ailerons
- komt op 4S 2350mah

nu nog bouwen :)

aan allen tnx for tha info!

Back