extreme flight extra 300 88 inch tekening

Hallo ,

helaas hebben we vorige week schade gevlogen en beide vleugels moeten gerepareerd worden, aan beide zijden op z,on 60 cm van de romp een inham, dus twee a drie ribben per vleugel vervangen.

Wie heeft, of wie kan me wegwijs maken om ergens een tekening te vinden van met name de vleugels van een extreme flight extra 300 88 inch ( blauw/wit/rood ) colorscheme) , of is er wellicht iemand die gewoon een setje vleugels te koop heeft.

Alvast bedankt en groeten,

Marc

Zo`n kist is toch rtf, dus zal niemand hem ooit zelf gebouwd hebben, dus tekeningen zullen er dan ook wel niet wezen.(behalve bij de producent)
dus misschien die even mailen?

Mvg. Richard

ja zal ik doen, maar ik dacht zelf aan het opvullen met styropor en daarna beplanken met balsa, heb je hier ervaring mee?
Heb al gemailed met aerobertics en zij geven aan dat het een lange tijd gaat duren voordat een nieuwe set vleugels binnen is. We willen zo snel mogelijk weer vliegen.

Je moet proberen de construktie van de vleugel te herstellen zodat de sterkte hetzelfde blijft.

Ik raad je aan een topic te starten in het vliegtuigforum(bouwtips vliegende modellen) en je vraag daar te stellen met wat foto`s van de schade(dat werkt veel makelijker)

Daar zitten de experts op vleugel bouw techniek.(en krijg je meer responds)

Mvg. Richard

Laatst bewerkt:
Back