extreme flight niet meer leverbaar?

ik informeerde zojuist bij Hobby in te waalwijk naar een extreme flight model(yak 74 inch) en kreeg als antwoord dat ze dat merk niet meer leverden daar de importeur de telefoon niet meer aan neemt en later een voicemail erop heeft gezet..

Hennie vroeg zich hardop af of dit nog wel zou bestaan! zou er waarheid inzitten of weet er iemand waar ze nog extreme flight verkopen en op VOORRAAD hebben dus.

Jan

aerobertics heeft ook heel veel "sold out" staan, het gaat me er eigenlijk om of het nog wel bestaat? bij Hobby in twijfelde men daar aan..

Puur aanname doordat de website nog in de lucht is alex? Dat zegt niets natuurlijk... ;)

Puur aanname doordat de website nog in de lucht is alex? Dat zegt niets natuurlijk... ;)

Dat i.c.m. alle nieuwe modellen waar ze momenteel mee bezig zijn zegt toch genoeg denk ik:)

Anders even Jens laten mailen met Chris van EF:D

Hoe weet je dan dat ze met nieuwe modellen bezig zijn? mss is de toko wel failliet, dan blijft een website nog wel even hangen..

dat gezegd hebbende, geloof ik ook niet dat ze failliet zijn.

Als ik het verhaal uit de topicstart goed lees, is de importeur het probleem, niet EF. Mogelijk dat de importeur over de kop is gegaan?

Enige tijd geleden zijn er twee bedrijven als europese distributeur aangesteld:

- hacker
- lindinger

beide bedrijven blijken niet echt sterke communicatie talenten te hebben.

Wat ik van Bert Delaere begreep is dat europa door die gewijzigde distributeurschap nogal slecht bevoorraad wordt..... hoewel dat de laatste weken weer iets blijkt aan te trekken....

Denk niet dat er iets mis is alleen er komt wel een nieuwe reeks kisten en het kan goed dat de oude modellen hier plaats voor moeten maken.

Vakantie tijd? Er is in elk geval niks te lezen dat het merk het lastig heeft.

En lindinger heeft de prijzen behoorlijk omhoog gedaan, die waren een stuk goed koper als Aerobartics.

Bart,

Hallo,

Ik denk dat hobby in wat achter loopt... :-)
Extreme flight werkt al maanden met andere importeurs (de oude was freestyle rc). Onderandere bij aerobertics & lindinger zijn de modellen vlot verkrijgbaar.

ps: Lindinger verkoopt nu verplicht ook aan de vooropgestelde Extreme Flight Prijzen... goedkoper zal je ze daar dus niet meer vinden...

@WVR: Er kwam enkele weken/maanden niets binnen, er waren dus heel wat backorders... Stilaan komt alles weer op volle snelheid nu.

Jens Van Dorpe
Team Extreme Flight Europe

Laatst bewerkt:
74" zijn inderdaad nietveel op voorraad, deze worden ook niet zoveel verkocht denk ik... is ook al een relatief "oud" EF model. Binnenkort komt er allesinds weer een nieuwe lading EF's binnen. Bij engel mt kan je ook altijd eens proberen. Als je ze bij lindinger, engel of Bert niet kan vinden, zal je ze waarschijnlijk nergens in Europa vinden op dat moment.

Back