M
MeX101
Guest
Het "probleem" wat ik heb met model vliegtuigen is dat altijd snelle moet, van een 3s Blizzard, naar een 4s Blizzard, toen een 4s Funjet momenteel een 5s Funjet en nu op naar 6s
Komende winter wil ik me dus een Extreme Flight Outlaw cadeau doen. Het word sowieso een brushless conversion omdat nitro niet kan waar ik vlieg. Vreemd genoeg kom ik op dit forum geen of nauwelijks info tegen over deze kist.
De vraag is wat is een snelle nog redelijk betaalbare (dus niet een Castle Creations setup van €300+) setup goed voor 300+ km/u
Op Rcgroups is wel wat te vinden wat dachten jullie hiervan?
De motor die hij gebruikt is een aangepaste scorpion helikopter motor wat me geen goed plan lijkt. Iemand een idee voor een bekendere vergelijkbare vliegtuig motor?
Verder gebruikt hij een 6s 5000mah wat me nogal veel lijkt qua mah een 5000mah is wel erg groot?
**EF Outlaw E-lite conversion CarbonFibre cowling** - RC Groups

De vraag is wat is een snelle nog redelijk betaalbare (dus niet een Castle Creations setup van €300+) setup goed voor 300+ km/u
Op Rcgroups is wel wat te vinden wat dachten jullie hiervan?
De motor die hij gebruikt is een aangepaste scorpion helikopter motor wat me geen goed plan lijkt. Iemand een idee voor een bekendere vergelijkbare vliegtuig motor?
Verder gebruikt hij een 6s 5000mah wat me nogal veel lijkt qua mah een 5000mah is wel erg groot?
**EF Outlaw E-lite conversion CarbonFibre cowling** - RC Groups
Laatst bewerkt door een moderator: