extreme flight vs sebart ?

hallo

ik heb de keuze gemaakt om over te stappen op elektro!
nu ben ik sterk aan het twijfelen tussen de ef extra58" en de katana s50 of sukhoi s50.
of eventueel wel de kleinere versie van de sukhoi. ben er nog niet uit.
de motor en regelaar die bij de ef wordt geleverd, is deze goed ?
heb al veel filmpjes gezien, maar heb geen van beide in echt gezien.
is er 1 van deze die echt er boven uitsteekt qua vliegen en kwaliteit?

mvg

jup inderdaad ik heb al met bert gemaild, maar kwou toch nog eens een second opinion van misschien andere die met beide gevlogen hebbe.
kben alles ook eens qua prijs naast elkaar aan het leggen en khoop einde van de avond toch de knoop door te hakken en te bestellen.

denk dat er in de prijs weinig verschil zit..niet???
Ik heb met geen van beiden gevlogen, maar ze staan beiden erg goed aangeschreven...
Sebart kisten schijnen super goed te vliegen...maar EF is nu ook erg in opkomst...
Samuel hier van het forum heeft een sukhoi van sebart..misschien hem even benaderen??
verder veel suc6 met je keuze..zijn beiden erg mooie kisten

Hallo,

Ik heb met de Sebart sukhoi 30 gevlogen en met de Sebart katana 50...
Beide zeer goede toestellen... Ik heb ook met vanquish van EF gevlogen en ben een EF Extra aan het bouwen.

Ik kan zowat besluiten dat de bouwkwaleit gelijk is op alle vlak (covering, hardware, ...)

Ik denk ook dat de vlieg kwaliteit van de katana 50 en EF extra overeen zullen komen.
De EF heeft wel een geprofileerde stabilo wat het vliegen misschien wel positief beinvloeden.

De ef extra komt ook met wingbags, instrumenten paneel, piloot, carbon landing gear, ball links etc... dingen die je bij de sebart denk ik niet kan vinden.

Ik denk wel dat de ef iets goedkoper zal uitkomen, de hacker power set drijft de prijs wat op bij de sebart...al denk ik niet dat die beter is...

Ik heb de EF set up op mijn vanquish daar ben ik alvast tevreden over... Die op de extra hoop ik zondag te testen.

Laat iets weten over je keuze

Laatst bewerkt:
Hey,

Heb de Sukhoi 50 gevlogen en gebouwd en de Angel 50.
Que kwaliteit niets op aan te merken, gewoon perfect. Zeer gemakkelijk te bouwen, en zeer snel.
De Hacker setup is een zeer kwalitatieve combinatie die perfect voldoet. Ik ben tevreden over Sebart. Over EF kan ik niets zeggen.

Jan

dit weekend is een sebart bij ons op het plein naar beneden gekomen
schoot niet veel meer van over

de piloot had flutter op hoogteroer
naar eens goed gekeken te hebben naar dat hoogteroer kon je wel zien dat het niet goed gelijmd was [constructiefout????]
piloot vliegt toch al 25 jaar
hij vliegt de meeste van de vliegtuigen bij ons in

heb zonet nog snel een bestelling gemaakt bij aerobertics !

1 van de onderdelen :

ef extra58"!!
bedoelde setup :
3*225mg
rudder : 645mg ( heb ik nog liggen)
evo 5s3700mah

nu nog beetje tijd zoeken!

Hoi,
Ik vlieg zelf met de Yak 54 van EF. Met de standaard bijgeleverde motor en regelaar.
En een 3sp1 2200 lipo van Graupner.Dit is na mijn mening een zeer goede combo.
Power genoeg zelfs na ong 9 min vliegtijd gaat ie nog vertikaal.
Vliegt ook super goedmoedig.
De bouwkwaliteit is ook zeer goed van EF.Bij ons op de club vliegt ook nog iemand met de extra van EF.

Groeten Danny

ben ook zeer benieuwd,
waarschijnlijk eind volgende week zou bert alles hebben en dan moet ik even zien wanneer ik alles kan gaan halen want het is al een groter tripje voor mij.
mvg

Back