Ik vind het heel jammer te moeten constateren dat hier, zoals dat ook op andere fora gebeurt, een aantal mensen actief zijn die er alleen op uit lijken te zijn een ander terecht te wijzen. Dit geeft overigens alleen maar aan hoe ze over anderen, die misschien niet zoveel weten, denken.
Aan de andere kant zie ik ook steeds meer een trend ontstaan van "ik vraag het wel in plaats van te zoeken". Op die manier krijg je vaak dezelfde vragen terug. En dan zijn er ook nog die het op kunnen brengen om er bij te zetten dat ze "snel een antwoord" willen hebben

nweer: Dat kan natuurlijk niet waar zijn.
In dit geval was het een kleine moeite geweest om te laten weten dat een Walkera lipo niet standaard aan een Ultramat16 gehangen kan worden, simpelweg omdat de aansluiting niet past.
Of er iets in de handel is om dat wel te realiseren moet je zelf even uitzoeken. Daar is het onvolprezen Internet voor.
En voor de anderen: probeer elkaar te helpen en er geen elitesport van te maken. Als je een ander erop wilt wijzen dat het antwoord al ergens op het forum te vinden is, doe dat dan iets minder lomp, Plotterwelt. Je komt op die manier wel erg onvriendelijk over...
Willem.