eye one extreme

hoi allemaal

ik ben op zoek naar een quadcopter die ik binnen in huis en buiten in de tuin kan vliegen

ik twijfel tussen la traxx alias en rc logger eye one extreme
nu ik heb een paar vragen over de eye one extreme

1 waarom is de eye one extreme zo goedkoop vergeleken met bijvoorbeeld de la traxx alias?
eye one heeft brushless motoren en het lijkt of ie behoorlijk wat meer pit heeft op youtube filmpjes

2 ik heb een walkera 4g6 (nu in onderdelen :S ) met een WK-2801 pro tx en een receiver
Kan ik die binden met de eye one extreme?
(via one link of walkera magic cube)

alvast bedankt voor de hulp

ps klopt het dat de la traxx motors niet zo heel goed zijn ? ze schijnen vaak kapot te gaan

hey,
rc logger eye one is idd een heel
gaaf micro quadcoptertje, geen idee waarom de traxxas quad zo duur is..

na wat zoeken denk ik dat het binden met je walkera niet zal lukken.

quadcopter ups and downs, letterlijk en figuurlijk

ai das jammer ook niet als ik de receiver van walkera gebruik? ik weet niet of ie ppm is ( ik weet niet eens wat ppm is :S)
een andere optie zou zijn de orange tx van hobbyking of de turnigy 9xr is dat iets of zijn er betere opties?

neej helaas, deze micro quadcopters werken niet met een losse receiver, dat zit ingebouwt in het boardje van de eye one, en in ditzelfde boardje zitten ook de gyros etc.. er zit dus een standaard zendertje bij, die kun je helaas niet zomaar verwisselen.

volgens hun site hebben ze ook een arf versie waar een ppm rx op aangesloten zou kunnen worden maar weet niet op mijn receiver ppm is

met de one link die ze ook verkopen zou je je eigen zender kunnen gebruiken maar weet niet of dat gaat met mijn tx

ja je hebt gelijk, via een signal converter. zou idd moeten werken met je zender, om er zeker van te zijn kun je ff contact opnemen met rclogger.

Back