Oké na lang denken ga ik nu een overstap maken van de Easystar naar de Twinstar II.
Hierbij wil ik mijn EZ intakt houden dus ga voor nieuwe onderdelen.
Mijn EZ heeft een Typhoon motor en dat is ietswat overkill voor een Niet zwever aka de Twinstar II.
Vandaar dat ik origneel wil gaan vliegen met 400 motortjes. standaard zit er een 6v motor bij.
Mijn idee/voorstel is om de Twinstar II te voorzien van 2x 400 7,2v een 25 amp regelaar ( 1 stuks met Y Splitsing) en Lipopakket parallel geschakeld van Kokam, 11,1v 1500 x 2 is 3000 mah.
Als de 2 motor's hierop aangesloten zijn is er dan al iets te zeggen over de gemiddelde vluchtduur uitgaande van de standaard Günter propjes?
en is deze setup aan te bevelen? Of toch een voorkeur voor 2 regelaars en 2 fietsbellen ?
Ik wil het model later ook nog uitbouwen met verlichting op de roeren e.d. dat moet ik ook meenemen in het bouwplan.
Hierbij wil ik mijn EZ intakt houden dus ga voor nieuwe onderdelen.
Mijn EZ heeft een Typhoon motor en dat is ietswat overkill voor een Niet zwever aka de Twinstar II.
Vandaar dat ik origneel wil gaan vliegen met 400 motortjes. standaard zit er een 6v motor bij.
Mijn idee/voorstel is om de Twinstar II te voorzien van 2x 400 7,2v een 25 amp regelaar ( 1 stuks met Y Splitsing) en Lipopakket parallel geschakeld van Kokam, 11,1v 1500 x 2 is 3000 mah.
Als de 2 motor's hierop aangesloten zijn is er dan al iets te zeggen over de gemiddelde vluchtduur uitgaande van de standaard Günter propjes?
en is deze setup aan te bevelen? Of toch een voorkeur voor 2 regelaars en 2 fietsbellen ?
Ik wil het model later ook nog uitbouwen met verlichting op de roeren e.d. dat moet ik ook meenemen in het bouwplan.