ez-run 9t offroad????

hallo allemaal ik heb een ezrun 35a esc en een 9turns motor (setje)

nu wil ik deze in mijn rustler bouwen maar is dit geschikt als ik er ofroad mee wil rijden....

de pinion verhogen, of de spur verkleinen...
ik heb zelf een tamiya df-03, ook met een ezrun 9T, en die rijd ik op een 32/76 verhouding,,, gaat als de brandweer en alles word neit te warm,, gebruik wel een 60A regelaar

ik heb een rustler met dat setje en de zelfde vertanding(19/90) en dat gaat prima.
soms gaat de temps wat hoog en soms laag maar dat ligt puur het weer.
winter(sneeuw): motor 8graden
zomer(droog):motor 66graden

ik weet niet op wat voor batterij je wilt rijden en in welke puch stand.
maar ik heb:
-stand 3
-6-cell en 7-cell nimh

ps. yeah racing, hobbywing, setje van de hpi bullet flux en EZ-run zijn allemaal hetzelfde.

waarom niet voor de combo gaan die ik heb, zie onder, is misschien maar 20 euro duurder en de motor en esc zijn iets zwaarder. edit: srry lees net dat jij hem al hebt, nouja misschien als replacement :P

waarom niet voor de combo gaan die ik heb, zie onder, is misschien maar 20 euro duurder en de motor en esc zijn iets zwaarder

Bedoel je niet sneller ipv zwaarder ?

Misschien is het juist geen verstandige keuze deze set te nemen omdat hij nog niet de ervaring heeft om zijn wagen dan te besturen..

Bedoel je niet sneller ipv zwaarder ?

Misschien is het juist geen verstandige keuze deze set te nemen omdat hij nog niet de ervaring heeft om zijn wagen dan te besturen..

is idd wat sneller en heeft denk ik ook iets meer koppel
btw ik ben ook van de standaard brushed titan (heb ik 6 weken gehad) naar deze combo gegaan

ik wil mijn rustler juist terug voeren omdat er eerst een mamba set in zat met een 7700 kv motor dit is een beetje te. dus heb ik de set vervangen de regelaar in een andere auto gebouwd en de motor op in de kast gelegd.
De auto was zo nauwelijks te besturen vooral omdat het een 2wd is. en ik wil gewoon met die rustler een beetje lol hebben niks serieus ofzo..:banana:

ik denk dat een 8.5t dan toch wel een optie is (als het geld het toelaat ofc)
dan zal je rustler toch bestuurbaar blijven en hogere snelheid , minder temp , meer koppel.

Back