Beste modelbouwers,
Ik vlieg zelf met de EZ en ik ben er zeer tevreden over. Maar op de club hoor ik van veel mensen: De EZ is niks voor mij die vliegt te makkelijk. Ik ken zelfs iemand die vond hem zo makkelijk vliegen dat hij um zat was en de electronica heeft overgezet en het vliegtuig zelf "ergens" op de rommel zolder heeft liggen. Maar zelfs voor de gevorderde vlieger is het tog leuk om op een mooie rustige avond op een strandstoeltje lkkr even rustig te kunnen zitten/vliegen. Ook kunnen ze tog enkele modificatties toepassen? Ligt het aan mij als beginner ( Met EZ en thunder tiger brandstof trainer) Of wekt de EZ steeds minder intresse voor de vlieg tak van de modelbouw? Ik, en ik ben zeer zeker niet de enigste, ben erg tevreden over de EZ en ook al wil ik heel ver gaan met vliegen, het lijkt mij altijd leuk om na het aerobatics vliegen even rustig na te vliegen met een EZ. Wat is jullie mening hierover?Ik vind het vreemd dat de welbekende EZ met de perfekte leseigenschappen wordt afgekraakt.
gr,
Niels
Ik vlieg zelf met de EZ en ik ben er zeer tevreden over. Maar op de club hoor ik van veel mensen: De EZ is niks voor mij die vliegt te makkelijk. Ik ken zelfs iemand die vond hem zo makkelijk vliegen dat hij um zat was en de electronica heeft overgezet en het vliegtuig zelf "ergens" op de rommel zolder heeft liggen. Maar zelfs voor de gevorderde vlieger is het tog leuk om op een mooie rustige avond op een strandstoeltje lkkr even rustig te kunnen zitten/vliegen. Ook kunnen ze tog enkele modificatties toepassen? Ligt het aan mij als beginner ( Met EZ en thunder tiger brandstof trainer) Of wekt de EZ steeds minder intresse voor de vlieg tak van de modelbouw? Ik, en ik ben zeer zeker niet de enigste, ben erg tevreden over de EZ en ook al wil ik heel ver gaan met vliegen, het lijkt mij altijd leuk om na het aerobatics vliegen even rustig na te vliegen met een EZ. Wat is jullie mening hierover?Ik vind het vreemd dat de welbekende EZ met de perfekte leseigenschappen wordt afgekraakt.
gr,
Niels