Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
WOW, Melvin gebruikt de zoekfunctie!
BTW : wat had je fout gedaan aan het inrijden dan ???:infinity:
Maar de VXL set is toch wel beter denk ik..De VXL set is geweldig. Maar de eZ-run set is ook heel goed hoor, en een pak goedkoper. Ik heb beide in gebruik (EZ in een Stampede, VXL in mijn Slash) en ben er dik tevreden mee.
Maar de VXL set is toch wel beter denk ik..![]()
hmm, ja, maar de vxl is dus niet in te stellen..? ook niet met een andere programeer kaart?Klopt maaaarrrr ,
de eZ-run is helemaal naar eigen wil in te stellen met de meegeleverde
program card en het is natuurlijk bakken met geld goedkoper voornamelijk
om die redenen heb ik de eZ-run gekocht en qua kwaliteit maakt het niet
zo HEEL erg veel uit , je hebt met de vxl wel het voordeel dat ie waterdicht
is netzoals de standaard elektronica en het is natuurlijk makkelijker erin te
zetten want het is er voor gemaakt.![]()
hmm, ja, maar de vxl is dus niet in te stellen..? ook niet met een andere programeer kaart?
hm, ja, heeft u dan enige tips hoe het dan in te stellen is zodat ik geen koeler nodig heb?De vxl regelaar is wel in te stellen, alleen niet met een programmeerkaart en met minder programmeeropties. Daarnaast kan op de vxl regelaar ook een sensored of brushed motor worden aangesloten. Een koeler is eenvoudig achteraf te monteren. Al vind ik persoonlijk dat je setup zo gekozen moet worden dat je geen koeler nodig hebt.
De vxl regelaar is wel in te stellen, alleen niet met een programmeerkaart en met minder programmeeropties. Daarnaast kan op de vxl regelaar ook een sensored of brushed motor worden aangesloten. Een koeler is eenvoudig achteraf te monteren. Al vind ik persoonlijk dat je setup zo gekozen moet worden dat je geen koeler nodig hebt.