Vorige week besteld en net in huis, de F-16 uit onderstaande link. In mijn ogen een nette kist en nette bouwdoos voor dat geld (30 euro, 43 euro inclusief verzenden)
https://www.flymex.net/-Flugmodelle-Jet-F-16-Super-350-mit-E-Power/a-1819-38-77-0-0-0/
De doos is wel erg compleet, er zit zelfs een complete tweede romp bij als vervanging! Natuurlijk zal een speed350 motortje geen waanzinnige resultaten geven (hoewel volgens de handleiding snelheden tot 100km/uur haalbaar zijn maar dat moet ik eerst nog maar eens zien) maar als eerste jet zal het allicht leuk vliegen
Ik heb nog een brushed regelaartje liggen waar lipo's op kunnen dus eerst maar eens zo proberen voor ik er een brushless motor op sleutel.
Aansturing geschiedt door twee servo's. Eéntje op rol, eentje op hoogte. Lipo van 800mAh past precies in het accuvakje dat erbij zit.
info van de site:
https://www.flymex.net/-Flugmodelle-Jet-F-16-Super-350-mit-E-Power/a-1819-38-77-0-0-0/

De doos is wel erg compleet, er zit zelfs een complete tweede romp bij als vervanging! Natuurlijk zal een speed350 motortje geen waanzinnige resultaten geven (hoewel volgens de handleiding snelheden tot 100km/uur haalbaar zijn maar dat moet ik eerst nog maar eens zien) maar als eerste jet zal het allicht leuk vliegen

Ik heb nog een brushed regelaartje liggen waar lipo's op kunnen dus eerst maar eens zo proberen voor ik er een brushless motor op sleutel.
Aansturing geschiedt door twee servo's. Eéntje op rol, eentje op hoogte. Lipo van 800mAh past precies in het accuvakje dat erbij zit.
info van de site:
Rollenüberflug in nur 2m Höhe mit ca.100 Km/h macht richtig spaß !!! Gib mal richtig Gas !!!
* Höchstgeschwindigkeit bis zu 100 Km/h
* Spannweite 590mm
* Länge 640m
* Steuerung RC Höhe,Querruder und Motor
* Leergewicht mit Motor 215g
Lieferumfang:
* Rumpf aus Hartschaum Styro weiß
* Tragfläche aus Hartschaum (mit leichten Druckstellen)
* Höhen und Seitenruder
* Kabinenhaube
* Spinner
* 2 Propeller
* Carbonstäbe
* Motorträger mit Motor Speed 350
* Ruderhörner und Kleinteile
* Deutsche Anleitung
Laatst bewerkt: