F-16 Freewing 90mm flaps instellingen?

Discussie in 'EDF forum' gestart door Adop, 26 okt 2020.

  1. Adop

    Adop

    Lid geworden:
    22 jun 2007
    Berichten:
    1.264
    Locatie:
    Putten
    Klopt ja , met de high performance Fan komt hij ook makkelijk los van gras , wel de flaps gebruiken uiteraard, en je accu 6000mah gebruik ik in de gaten houden met 3min is hij echt leeg .
    veel plezier ermee.

    mvg Andre
     
  2. pieter_oudenhoven

    pieter_oudenhoven

    Lid geworden:
    21 mei 2010
    Berichten:
    868
    Locatie:
    Nieuwegein
    Ook een optie als ie moeilijk los komt van gras (dat probleem had ik): de stock EDF unit gebruiken op 8s :). Ik heb het dan wel over de stock unit van aan aantal jaren terug, volgens mij was het 1500Kv of zelfs iets minder. Uiteraard is een dikke HV ESC wel nodig. De stroom gaat redelijk door het dak en met de accu's die ik nu gebruik, is het feest na 2 minuten weer voorbij.

    Hoeveel vluchten de motor het gaat overleven, weet ik niet. Sinds ik de Mig-29 heb, vlieg ik daar vooral mee. Net iets makkelijker met gras.
     
  3. jano

    jano

    Lid geworden:
    10 jan 2022
    Berichten:
    4
    Locatie:
    oss
    ik heb dit toestel overgenomen en weet niet wat hij met de ubec heeft gedaan, deed er een beetje duister over, maar heb vanmorgen een ubec besteld niet van 8 amp maar van 12 amp dus ben heel benieuwd of die beter de stroom aan kan
     
  4. Adop

    Adop

    Lid geworden:
    22 jun 2007
    Berichten:
    1.264
    Locatie:
    Putten
    Die red het makkelijk ik heb er ook 8A in zitten , waarom iemand er duister over doet is misschien dat er iets niet goed werkt zou je denken ,
    de Mig 29 is ook een mooi toestel, indien hij een keer 2e hands wordt aangeboden heb ik er wel interesse in maar vind hem nu nog te duur.
     

Deel Deze Pagina