Klopt!
Dat schuif ding hoort er nog in.
Heb de Mig 15 Bis inmiddels beschilderd.De Corsair gedeeltelijk,en deze Sabre zoals mijn verslag.
Deze grote 3,van 3D Labprint komen te hangen in de voorkamer van mijn inmiddels 100 jarige woning te Almelo.(hoog houten plafond)
Mijn woning heeft alleen een diepe achtertuin.En er lopen,fietsen,rijden dagelijks behoorlijk wat mensen direct aan de voorkamer voorbij.
Behalve de 3D geprinte vliegtuigen komen er ook andere beschilderde objecten in de voorkamer die dan dient als een soort van etalage.
Vandaag ben ik bezig de muren van mijn/onze andere woning te beschilderen.Vanmiddag ook nog even snel naar de Praxis voor deze:
https://www.praxis.nl/verf-laminaat...-a-e27-1-pack-806lm-exclusief-wizmote/5576788
Zodat ik aankomende winter lekker kan gaan computer tekenen en 3D printen met de sfeer verlichting.
Al met al;Het maakt mij niet uit of het schuif dingetje er in zit,en ben ook totaal niet van plan de PLA ontwerpen vliegend te maken.
De jongens van 3Dlabprint zijn bezig met een heel mooi evolutionair ontwerpproces.Mijn GROTE hoop is dan ook dat zij in de toekomst komen met nog een schaalvergroting van een volgend model,naast de gemiddelde redelijk betaalbare 90mm impellers ontwerpen.
Het “thin wall printing” is ontzettend mooi,kostenbesparend ook!
Alleen,ik zie géén toekomst voor grote thin wall 3D geprinte modellen.En die grote modellen,zijn modellen die mijn voorkeur hebben zodat er allerlij 3D geprinte
toevoegingen bij een model verwerkt kunnen worden.Ben dus al een “tijdje” aan het rondkijken naar een grote zelfbouw 3D printer.
Om het voor mijzelf wat makkelijker te maken noem ik de printer een EURO PALLET PRINTER.
Waarbij het er op neer komt dat de printer qua afmeting geheel en al door een gemiddelde Europese voordeur verplaatst kan worden.
Zo,dit was een inkijkje in mijn persoonlijke toekomstvisie.(genoeg te doen dus

)
Groet:Robin
Edit:Nog even de wanden beschilderen in gebroken wit.
De WIZ lamp met de Bluetooth app heb ik probleemloos kunnen installeren.
Nu eerst nog wat nieuw schilders tape aanschaffen bij de plaatselijke bouwmarkt.
Bij de oude rol(links op de witte tafel) zijn de onderlinge lijmlagen met elkander versmolten of zo.
En natuurlijk is de Prusa 3D printer ondertussen aan het werk met de Ailerons(oranje kleur)
Had de flaps al in/met oranje geprint.
Over een paar weken ga ik verder met het zwarte PLA van de romp.
Heb namelijk een bestelling uitstaan van 10 kilo zwart PLA uit Polen.
Groet:Robin