F1 Challenge Rubber - RC-Paradise

F1 Challenge Rubber - RC-Paradise

f1_club_race_poster.jpg


Op 21 maart gaan de F1's los bij de indoor baan van The-Border! We rijden op rubber (Sweep/RIDE/GRP/Shimizu of Tamiya), 21.5T brushless (óf een Carson Cup Machine) & we starten om 11:00.

Meer info nodig?
Lees het reglement en schrijf je vervolgens in via MyLaps!.
Als je ingelogd bent op RC-Paradise kun je hier dezelfde info vinden.

Dus, wil je je F1 even uitlaten tussen andere F1 fanaten, heb je zin om een wedstrijd op rubber te rijden of wil je je simpelweg voorbereiden op de International (Dutch?) F1 Masters op de MACH, kom dan op 21 maart je banden inrijden & zet iedereen op z'n plek door je rondetijden nog maar eens te bevestigen.

Mooie gedetailleerde F1 bodies maken natuurlijk de wedstrijd af, dus zorg ervoor dat je wat liefde en aandacht in je body steekt, dan kunnen we kijken naar een prachtige strijd tussen verzorgde bolides op de baan!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat jullie geen Pit Shimizu banden toelaten of vergeten te vermelden zijn, tamiya banden worden wel toegelaten.
Je hebt namelijk van tamiya USA dus ook een setje goede F1 rubber banden maar zijn eigenlijk Pit Shimizu banden met een TCS logo op de zijkant van de banden.
Worden deze dan wel toegelaten?
Bovendien ivm de motor, er mag met een 21.5T motor gereden worden.
Maar mag deze ook vertimed worden of van een krachtigere rotor voorzien worden of moet dit een hobbywing 21.5T motor (blauw) met een vaste vertiming zijn?
 
Ik zie dat jullie geen Pit Shimizu banden toelaten of vergeten te vermelden zijn, tamiya banden worden wel toegelaten.
Je hebt namelijk van tamiya USA dus ook een setje goede F1 rubber banden maar zijn eigenlijk Pit Shimizu banden met een TCS logo op de zijkant van de banden.
Worden deze dan wel toegelaten?
Bovendien ivm de motor, er mag met een 21.5T motor gereden worden.
Maar mag deze ook vertimed worden of van een krachtigere rotor voorzien worden of moet dit een hobbywing 21.5T motor (blauw) met een vaste vertiming zijn?

We hebben besloten niet aan vertimen te doen, alleen 21.5T motoren recht uit de doos, geen wijzigingen aan de motoren. Houdt het namelijk voor iedereen namelijk gelijk (90% van de rijders doet namelijk niks aan z'n motor).
 
Laatst bewerkt:
We hebben besloten niet aan vertimen te doen, alleen 21.5T motoren recht uit de doos, geen wijzigingen aan de motoren. Houdt het namelijk voor iedereen namelijk gelijk (90% van de rijders doet namelijk niks aan z'n motor).

Zojuist ingeschreven;)
Kan ik mijn TRFje nog een keertje uit z'n doosje halen;)
Dus als ik het goed begrijp is een motor waar men wel vertiming kan instellen wel toegelaten maar moet de vertiming op 0° gezet worden!
Want meestal staat een motor die wel kan vertimed worden ergens in het midden en dus waarschijnlijk al standaard rond de 20° vertiming vanuit het fabriek heeft.
 
Back
Top