Ben onlangs in het bezit gekomen van een F 16, vermoedelijk van Hobbyking.
Deze diende danig gerepareerd te worden, neus weg en romp ter hoogte van de cocpit doorgebroken.
http://
De romp is hersteld en een nieuwe neus gemaakt uit piepschuim.
De neus is geverft met rode inkt van Wahrhammer.
Nu heb ik een klein vraagje, heb een ESC van 35 A, Word deze achteraan in de tunnelbuis geplaatst boven de nylon plaat (koeling) die er zich in bevind, of moet hij mee vooraan geplaatst worden.
Het gaat hem om te weten welke draden ik moet verlengen van de ESC, deze naar de baterij of die naar de motor.
Verder heb ik hier al gelezen dat het zwaartepunt op 1/3é van de vleugel gemeten word.
Het word de eerste jet waar ik mee ga vliegen, zodoende was het gratis meenemen van dit toestel mooi meegenomen.
http://
MVG.
Johan.
Deze diende danig gerepareerd te worden, neus weg en romp ter hoogte van de cocpit doorgebroken.
http://

De romp is hersteld en een nieuwe neus gemaakt uit piepschuim.
De neus is geverft met rode inkt van Wahrhammer.
Nu heb ik een klein vraagje, heb een ESC van 35 A, Word deze achteraan in de tunnelbuis geplaatst boven de nylon plaat (koeling) die er zich in bevind, of moet hij mee vooraan geplaatst worden.
Het gaat hem om te weten welke draden ik moet verlengen van de ESC, deze naar de baterij of die naar de motor.
Verder heb ik hier al gelezen dat het zwaartepunt op 1/3é van de vleugel gemeten word.
Het word de eerste jet waar ik mee ga vliegen, zodoende was het gratis meenemen van dit toestel mooi meegenomen.
http://

MVG.
Johan.
Laatst bewerkt: