john1963 17 mei 2010 #1 Beste mensen kan er iemand mij vertellen of de F18 van Starmax een goede keuze is? Alvast mijn grote dank voor de info gr de John
Beste mensen kan er iemand mij vertellen of de F18 van Starmax een goede keuze is? Alvast mijn grote dank voor de info gr de John
Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan 20 mei 2010 #3 hoeveel vlieg ervaring heb je john ?
john1963 25 mei 2010 #4 vliegen is geen probleem hoor. maar wil even weten dat dit toestel zijn geld waard is . john1963 zei: Beste mensen kan er iemand mij vertellen of de F18 van Starmax een goede keuze is? Alvast mijn grote dank voor de info gr de John Klik om te vergroten...
vliegen is geen probleem hoor. maar wil even weten dat dit toestel zijn geld waard is . john1963 zei: Beste mensen kan er iemand mij vertellen of de F18 van Starmax een goede keuze is? Alvast mijn grote dank voor de info gr de John Klik om te vergroten...
john1963 25 mei 2010 #5 Het is de 90 mm john1963 zei: Beste mensen kan er iemand mij vertellen of de F18 van Starmax een goede keuze is? Alvast mijn grote dank voor de info gr de John Klik om te vergroten...
Het is de 90 mm john1963 zei: Beste mensen kan er iemand mij vertellen of de F18 van Starmax een goede keuze is? Alvast mijn grote dank voor de info gr de John Klik om te vergroten...