Geen enkele... Maar als je al zo'n opgeplakte sticker vind, zit deze vaak vol met stempels, etc. IK zou niet weten hoe je die uit ene reproductie krijgt, maar ik heb me al eerder verbaasd over de grafische kwaliteiten van FransB
Mooi zo'n moderne wakefield! Opvallend verschil in constructie van de hoofd vleugel en de tip delen. Hoe zijn die tippen gemaakt?
Tegenwoordig zijn er eigenlijk 2 smaken in de vleugels. Full carbon met schuimkern of traditioneel ribben met d doos. De d doos constructie is dan ook nog wel s anders. Zo heb ik 1 vleugel met een schuimkern d doos. Deze vleugel is een beetje apart. Middenpaneel en eerste tip deel zijn ribben en d doos de tippen zijn carbon met schuimkern. Het profiel is niets speciaals maar wel erg goed werkend. De bouwer en ontwikkelaar van deze vleugels zette in Zwitserland vorig jaar de kist weg op 131 meter in een fly off zonder thermiek.
Kleine oproep om mijn opties wat open te houden. Ik heb fijn gedraaide onderdeeltjes nodig in aluminium. Een collega van mij heeft ze al eens gemaakt maar die is met pensioen en ons machine park staat onder druk. Wil zeggen dat de machines verdwijnen. Ik ga kijken of ik nog wat voor elkaar krijg via andere wegen. Maar zou er iemand zijn die alu draadeindjes zou kunnen draaien van aan de ene kant m4 fijne draad en de andere kant m5 fijne draad. Totale lengte 14 mm, 7 mm beide zijden. Wie kan mij eventueel helpen?
Denk dat dat wel gaat lukken...M5 x 0,5 ( dus fijne draad) heb ik ..zit ook in de motorpennen. M4 doen we in overleg..zal kijken..anders moeten we een snijplaatje fijne draad kopen. Materiaal wordt Alu 75 st ( dus knap sterk).
De snijplaten heb ik Henk. Zowel M5 als M4 splinternieuw dus nog lekker scherp. Ik zal binnenkort even contact opnemen.