F3A-B/C wedstrijd, 27 juni 2009, Waddinxveen.

Het zijn er geen 29. Let op dat in de B de nummering van 6 naar 10 springt. De Element 170 van Ruben Jonker is overleden, dus die valt ook af.

Dan blijven er nog steeds 25 over, wat al genoeg is..
 
Naar het schijnt na opstijgen totaal onbestuurbaar zichzelf getransformeerd in tandenstokers..
 
Ik krijg zo langzamerhand wel een beetje de kriebels van FASST...

Er vliegt een enorme hoeveelheid mensen met Fasst. Dat er af en toe een aantal naar beneden komt zetten hoeft nog niet per sé iets te zeggen over het besturingssysteem....;)

Zo, nu ff accu's laden voor morgen:mrgreen:
 
Mag ik toch hopen, ik heb net een TM-7 moduul en 3 r617s ontvangers aangeschaft :-)

Alle spullen staan klaar. Morgen om 7.00 uur de auto inladen en wegrijden. Paraplu en zeiltje liggen in een donker hoekje in de kofferbak. De DLC komt dit maal 2 man sterk, nu de punten nog ;-)
Als ik de lijst met deelnemers in de B en C klasse zo eens bekijk wordt het morgen een drukke dag.
 
Laatst bewerkt:
De storing hoeft niet door fasst te komen... Ik heb ook al meerdere toestellen verloren zonder dat ik fasst er de schuld van mag geven. :(

Blijft klote...

Henk, jullie doen ook allebei mee?
 
Het zal helaas nooit duidelijk zijn wat nu precies de oorzaak was van de storing, de hoofdverdachte was de Hobbycity regelaar die voor de stroomvoorziening voor de ontvanger gebruikt werd.

Kriebels voor FASST is wat mij betreft nergens voor nodig; er bestaat geen systeem waarmee mensen niet al eens storing hebben gehad. Als je daar kriebels van krijgt, kun je beter stoppen met vliegen :)
 
Natuurlijk snap ik dat een enkel ongeval met een FASST uiterust toestel geen reden is tot onrust of kriebels. Mijn opmerking over de kriebels was afgeleid van kritiek van een deskundig iemand, die tevens het spul zelf verkoopt.


Enfin, dit was volledig offtoptic.
 
Laatst bewerkt:
Yup,

Wim met een tip top angel 50 en ik met een ietwat minder nette element 30 :-)
We hopen er rond 9.15 uur te zijn.
Tot ziens op het veld.


De storing hoeft niet door fasst te komen... Ik heb ook al meerdere toestellen verloren zonder dat ik fasst er de schuld van mag geven. :(

Blijft klote...

Henk, jullie doen ook allebei mee?
 
Heren succes en het weer ziet er nog redelijk uit. Ik heb wel eens met slechter weer een wedstrijd gehad
Posted via Mobile Device
 
Zo, net terug van een héééééérlijke dag:p Het weer was onverwachts schitterend, ben ook behoorlijk verbrand, maar dat is niet erg:D Zowel de C als de B hebben 3 rondes kunnen vliegen, om 18.15 was de laatste C-piloot klaar, dus dat was goed te doen.
Ik had een mooie eerste vlucht (wel met wat slordigheden, maar gezien mijn training was dit een redelijke vlucht) alleen was de tweede en derde vlucht een stuk minder. Ik coach bas altijd in de C, dat is niet erg, maar ik was zo gefocussed op een 3 slagen spin, dat ik dat in mijn 2e vlucht zelf ook deed, dat was niet zo handig:mrgreen: Maar goed, ik heb het prima naar mijn zin gehad.

Verder hebben we vandaag ook geleerd dat electro zeker niet alleen voordelen heeft, maar dat mag de betreffende persoon zelf uitleggen:)

Ff kijken voor de foto's nu.....
 
Electro heeft alleen maar voordelen! Behalve als tijdens de 1e vlucht je motor er verdorie mee stopt :P

Gefeliciteerd trouwens, je hebt mij ruimschoots weer ingehaald, maar dat had voor het overgrote deel met mijzelf te maken. Had een slechte week met gisteren een superslechte dag, vannacht amper geslapen, vanochtend al erg laat voor de wedstrijd, dan bij de 1e vlucht je motor uitvallen (ja, electro) en bij de 2e vlucht je toestel in de sloot landen.. tsja.. van plek 5 gekelderd naar plek 10 :)

Had vanochtend ook overwogen niet te gaan, en dat mss qua vliegen voor mijzelf ook moeten doen. Gelukkig geen shade :)

Een ramp is het niet, ik had dit toch al als een verloren seizoen gezien en geen ambities. Voor mij zit het er nu op, ik ga mij nu richten op P-11. Niet dat ik denk volgend jaar de A te vliegen, maar omdat het nieuwe B programma daar toch ook wel weer van afgeleid zal zijn.

Voor de rest was het inderdaad een schitterende dag en geen druppel regen gezien!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top