raymon Forum veteraan 26 aug 2011 #1 Zondag is het zover, de wedstrijd in emmeloord. Nog mensen die mee doen? ik twijfel nog, want Niek wil tegraag dat ik niet mee doe.
Zondag is het zover, de wedstrijd in emmeloord. Nog mensen die mee doen? ik twijfel nog, want Niek wil tegraag dat ik niet mee doe.
1crash2often 26 aug 2011 #2 de site is helaas nog niet bijgewerkt dus de tussenstand weten we nog niet! Volkert
ralph123 27 aug 2011 #4 hoe staat het veld er nu bij? vorig jaar afgelast door regen, zal toch ook niet dit jaar zo zijn...
Richardvw 28 aug 2011 #5 UItslag staat op de site (in draft versie) allen bedankt voor de inzet en medewerking, gr richard
D Damkyl 29 aug 2011 #6 Ik heb een youtube filmpje gemaakt van deze dag. Van het vliegen zelf heb bijna geen filmpjes, omdat het moeilijk te filmen was. KqF9_1gXW1Q[/media] - YouTube Kijk ook naar mijn andere filmpjes. youtube: 4fun2fly GR DENNIS. Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Ik heb een youtube filmpje gemaakt van deze dag. Van het vliegen zelf heb bijna geen filmpjes, omdat het moeilijk te filmen was. KqF9_1gXW1Q[/media] - YouTube Kijk ook naar mijn andere filmpjes. youtube: 4fun2fly GR DENNIS.
The-Max 29 aug 2011 #8 mijn huurkist @6.48 met dank aan Niek, toch nog een (redelijk) goede wedstrijd kunnen vliegen bedankt
mijn huurkist @6.48 met dank aan Niek, toch nog een (redelijk) goede wedstrijd kunnen vliegen bedankt