Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Probeer maar eens een F3A programma met een 160FX op 0% nitro te vliegen, zou ik zeggen.
hhhmmm....... hoeven die accu's niet geladen worden?
mis ik even in de berekening![]()
Nee hoor. Ik heb immers bij brandstof ook niet in de berekening meegenomen dat je een gloeiplugdriver nodig hebt, een brandstofpomp, eventueel een startmotor, enzovoort.
Turf dan ook het aantal keren dat:
- je je programma niet uit kon vliegen omdat je motor afsloeg
- je dead-stick moest landen en schade maakte
- je met veel stress in je lijf staat te vliegen omdat je motor slecht starte
- je met veel stress in je lijf staat te vliegen omdat je motor tijdens de vlucht plots slecht gaat lopen.
- je door een slecht startende motor niet genoeg vliegtijd overhield
etc...
Maar natuurlijk een fout vijsje in je kist laat ook sporen na, nietwaar Winfried ?
Probeer maar eens een F3A programma met een 160FX op 0% nitro te vliegen, zou ik zeggen.
Nee hoor. Ik heb immers bij brandstof ook niet in de berekening meegenomen dat je een gloeiplugdriver nodig hebt, een brandstofpomp, eventueel een startmotor, enzovoort.
Enige wat wel waar is.. zodra je een veld zonder 240v hebt, wordt het inderdaad fors duurder..
Ik ben benieuwd hoe ze zich op termijn houden.Leuk detial: De door Derk gebruikte Zippy accu's voldeden perfekt waardoor de prijs van een F3A pack (10S 5000 mAh) is gekelderd tot ca. 120 Euro!