Heren (en eventueel dames) aspirant C programma F3A-X vliegers.
Ik zou zeggen voor de daad bij het woord en wees van de partij op de vergadering.
Het is voor jullie dat er een verandering moet komen dus heb dan de beleefdheid jezelf te komen voorstellen en je "eisen" voor te leggen.
Heren vliegers, heren en dame van de jury.
Het weer wordt kouder, de blaadjes vallen, regen gaat over in sneeuw (misschien ook niet)
het is in ieder geval weer de hoogste tijd om elkaar weer eens te zien tijdens de jaarlijkse
F3A-X vergadering.
Komt allen, want ook jouw mening telt. Tevens worden op de vergadering de bekers uitgereikt
van het Nederlands Open Kampioenschap.
Even het geheugen opfrissen, de jaaruitslag van het Open Kampioenschap 2007 was als volgt:
A-Klasse:
1. Michel Knol
2. Richard Knol
3. Wim Sanders
B-Klasse:
1. Gert Jacobs
2. Mark Oostveen
3. Piet van Noord
Ik heb even met Mark Oostveen overlegd of wij op de genoemde datum weer gebruik konden maken
van zijn bedrijflocatie. Dat was geen probleem. Mark, alvast bedankt hiervoor.
De F3A-X vergadering is op:
11 November 2007 aanvang 11.00 uur
Het adres is:
Bemet International B.V.
Bedrijventerein de Compagnie
Fokkerstraat 32
Veenendaal
(De routebeschrijving staat onderaan)
Heb je agendapunten die op de vergadering besproken moeten worden, geef mij dan even een email:
r@albring.nl
Groetjes Remko
--------------------------------------------------------------------------------
Routebeschrijving vanaf de A12( vanuit Arnhem of vanuit Utrecht)
Neem op de A12 de afrit Veenendaal
Ga onder aan de afrit richting Veenendaal
Sorteer na de eerste stoplichten (rechts ligt het Ibis, Links de Burgerking) links voor
Ga bij de tweede stoplichten links de Grote Beer op
Ga de eerste mogelijkheid links,
Ga de eerste rechts, dit is de Fokkerstraat
Rij nog ongeveer 300m door. Aan de rechterkant zit Bemet (nr 32)
Aan de linkerkant zie je een grote parkeerplaats. Parkeer hier.
Voor ierdereen uit het noord westen (via Amsterdam) of het noord oosten (via Zwolle of Apeldoorn):
Neem vanaf de A1 de nieuwe snelweg A30 richting Ede. Deze eindigd op de A12, Deze moet je dan
nog een klein stukje nemen richting Utrecht.