f3b zwever

Mijn intresse is gevallen op f3b kisten

wil hem gaan geruiken aan de helling maar wil ook gaan leren lieren

welke kist kan ik dan het best nemen hoeft natuurlijk niet het beste van het beste te zijn maar wel een goede midden klasser zijn

of heeft iemand nog iets leuks op zolder of in de schuur staan
en daar nik smeer mee doet of wel weg mag

gr erik

Hallo Erik,

neem es kontakt op met "NICK"

Als ik goed geinformeerd ben heeft hij nog een victor te koop.

groeten

Jeroen

extreem lieren?

Wat moet ik me hierbij voorstellen als je het in een eerder bericht hebt over "leren lieren"" Erik ???

Wat moet ik me hierbij voorstellen als je het in een eerder bericht hebt over "leren lieren"" Erik ???

als ik het lieren dan leuk vind en onder de knie heb dat ik de kist dan ook extreem kan lieren (meschien is extreem wel een beetje overdreven maar wel in de f3b steil)

en aangezien dat de fantasy een electro kist is vind ik het niet echt nodig om daar een haak in te bouwen want dan is het makkelijker om hem met de motor omhoog te brengen

gr erik

Ik denk dan ook dat je even bij bovenstaande Nick moet informeren. De Victor is echt een super F3b kist om mee te vliegen. En ik weet dat hij er nog een heel goeie heeft liggen, zelfs wedstrijd klaar, dus je kunt aankomend seizoen nog meevliegen. Echt een aanrader, denk niet te moeilijk over de wedstrijden, het is voor Team Winterswijk (helaas) ook nog meer lol dan prestatie. Iedereen helpt je, dus ga er voor.

Groeten,

Remco

Erik,

Kom eens een keer kijken in Winterswijk, dan raak je als het goed is vanzelf besmet met het "virus" ;-)

Grtz
Nick

Hallo Erik,

Mijn modellen heb ik intussen verkocht. Nou wil het "toeval" dat m'n broer ook een Victor te koop heeft, vanwege nieuw model.

Hier een foto van z'n kanarie gele Victor. De bijdehandte starter is ondergetekende (ahum...)

Ik zal m'n broer op de hoogte brengen, kun je met hem gaan mailen...

Grtz
Nick

Erik, ik heb ook een Victor gehad. Zelfs als je hem nieuw moet kopen kan ik deze, als F3B instapper, aanbevelen. Vliegt heel erg makkelijk.

Als het nog wat goedkoper moet, kun je ook eens naar een xperience pro kijken. Voor een F3J kist loopt die erg goed, vind ik. Kost de helft van een gemiddelde F3B kist. Uiteraard wel de voll carbon uitvoering nemen.

Succes met je keuze!

Nog hèèl even off-topic over de iphone.
Die melding kan je uitschakelen bij instellingen -> Mail, contacten, agenda -> handtekening.

Back