heimhelicopters
verslagschrijvers
Ik ben gister op de retourreis van Parijs bij Maubeuge langsgegaan. Dat mag je natuurlijk niet helemaal voorbij laten gaan.
Hier staan Ronald en Joop van Lent te wachten (lees: te zenuwen) op hun beurt.
En hier is Didier Kenens aan zet.
1 van de heli's van Rudiger Feil.
Ik heb hier maar een paar duimnagels geplakt. De foto's zijn te bewonderen op: Putfile Photo Album Detail - F3c Maubeuge
Ik had niet meer dan alleen een oude fotocamera mee, dus de enkele filmshots die ik ermee gemaakt heb zijn niet erg bijzonder. Hooguit voor de sfeer....
En die was regenachtig.............
Een goed bericht gister was dat Nando Misschien de fly-off zou halen. Daar hadden ze geen rekening mee gehouden en Nando moest dus nog "even" he "C" schema oefenen tussen de bedrijven door. Wat daarvan het vervolg is weet ik niet........
groet'n
Steven

Hier staan Ronald en Joop van Lent te wachten (lees: te zenuwen) op hun beurt.

En hier is Didier Kenens aan zet.

1 van de heli's van Rudiger Feil.
Ik heb hier maar een paar duimnagels geplakt. De foto's zijn te bewonderen op: Putfile Photo Album Detail - F3c Maubeuge
Ik had niet meer dan alleen een oude fotocamera mee, dus de enkele filmshots die ik ermee gemaakt heb zijn niet erg bijzonder. Hooguit voor de sfeer....
En die was regenachtig.............
Een goed bericht gister was dat Nando Misschien de fly-off zou halen. Daar hadden ze geen rekening mee gehouden en Nando moest dus nog "even" he "C" schema oefenen tussen de bedrijven door. Wat daarvan het vervolg is weet ik niet........
groet'n
Steven