Rick NL
PH-SAM
Voor het nieuwe seizoen zijn de onderstaande data voorgesteld en deze zullen naar alle waarschijnlijkheid op de KNVvL vliegersvergadering van 25 januari 2020 in Harderwijk worden bevestigd.
We kunnen alleen vliegen met voldoende wind >3 m/s en < 25 m/s plus de goede richting ZZW via W tot NW. Daarom prikken we zoals altijd een aantal wedstrijddagen in het voorseizoen en in het naseizoen.
Op de dinsdag wordt een vooruitzicht gestuurd per email en op donderdag rond 20:00 wordt de fefinitieve beslissing voor zaterdag doorgemaild, op vrijdag rond 20:00 die voor de zondag.
We vliegen per seizoen drie wedstrijden die tellen voor het Nederlands Kampioenschap.
De som van de 3 beste resultaten over die 6 wedstrijden bepaald de eindrangschikking.
Ieder die op de mailing lijst wilt komen verzoek ik een PB naar mij te sturen.
Voorseizoen
26 januari (25 januari Vliegersvergadering)
8-9 februari
22-23 februari
7-8 maart
21-22 maart
Naseizoen
17-18 oktober
31 oktober -1 november
14-15 november
28-29 november
12-13-december
Rick Ruijsink
S/C F3F
We kunnen alleen vliegen met voldoende wind >3 m/s en < 25 m/s plus de goede richting ZZW via W tot NW. Daarom prikken we zoals altijd een aantal wedstrijddagen in het voorseizoen en in het naseizoen.
Op de dinsdag wordt een vooruitzicht gestuurd per email en op donderdag rond 20:00 wordt de fefinitieve beslissing voor zaterdag doorgemaild, op vrijdag rond 20:00 die voor de zondag.
We vliegen per seizoen drie wedstrijden die tellen voor het Nederlands Kampioenschap.
De som van de 3 beste resultaten over die 6 wedstrijden bepaald de eindrangschikking.
Ieder die op de mailing lijst wilt komen verzoek ik een PB naar mij te sturen.
Voorseizoen
26 januari (25 januari Vliegersvergadering)
8-9 februari
22-23 februari
7-8 maart
21-22 maart
Naseizoen
17-18 oktober
31 oktober -1 november
14-15 november
28-29 november
12-13-december
Rick Ruijsink
S/C F3F