F3J op TV

Life! TV is afgelopen zondag komen filmen op onze eerste nationale F3J wedstrijd.

Onze plaatselijke George Cloney wou enkel anoniem in beeld, (niet hoor, gewoon een foutje van de firma) daarom dat sommige mensen mogelijk gek opkijken bij het zien van de naam.

Enjoy !!!

Zweefvliegen Herentals - YouTube

leuk om te zien! Echter blijf ik me verbazen over die priklandingen bij F3j. Ik vind het zo'n lelijk gezicht. Doet echt afbreuk aan het mooie float/vlieg gedrag van de F3j kisten. Ik begrijp de intentie wel, maar het is gewoon geen porem :)

Hoi Japie,

leuk om te zien! Echter blijf ik me verbazen over die priklandingen bij F3j. Ik vind het zo'n lelijk gezicht. Doet echt afbreuk aan het mooie float/vlieg gedrag van de F3j kisten. Ik begrijp de intentie wel, maar het is gewoon geen porem :)

Tja, dat klopt is ook erg jammer. Maar bij goed weer is daar de punten te halen. Wel is het zo dat er, volgens mij, geen onderdelen los mogen komen dus als iets afbreekt en er naast ligt geen landingspunten.

Zoals op het filmpje te zien dat ze blijven steken zie ik niet zo vaak. Kennelijk heb ik alleen te harde ondergrond gezien.

Robert

ik vind het ook vreselijk ;) maar zolang er geen regel ingevoerd wordt dat het verbied blijven het doen.

Back