F3K Contest Tour in Herten 2011

Ulrich Freitag heeft mij gevraagd de link voor de F3K Contest Tour in Herten 2011 hier te plaatsen.

Ik ben er vorig jaar geweest net zoals een aantal andere landgenoten.
Het is een aanrader, niet te ver weg, gezellig maar probeer als het kan de gratis sterke drank op zaterdagavond links te laten liggen.:D
Maar niet iedereen kan de charmes van Daniel Skudlarek kan weerstaan, ik niet, Helle ook niet.

Vest - Pokal

Loet

Ulrich Freitag heeft mij gevraagd de link voor de F3K Contest Tour in Herten 2011 hier te plaatsen.

Ik ben er vorig jaar geweest net zoals een aantal andere landgenoten.
Het is een aanrader, niet te ver weg, gezellig maar probeer als het kan de gratis sterke drank op zaterdagavond links te laten liggen.:D
Maar niet iedereen kan de charmes van Daniel Skudlarek kan weerstaan, ik niet, Helle ook niet.

Vest - Pokal

Loet

Jaja Loet, we komen er aan bij Ulrich Mittwoch. Zoals je zegt : niet te ver weg, zo'n +1000km :schrik:

Sterke drank hoeven we niet, alleen sex, drugs en rock 'n roll.

De charmes van oom Daniël laten me ijskoud. Heeft hij toevallig een paar knappe zusters ?

Groetjes,

Yves

Jaja Loet, we komen er aan bij Ulrich Mittwoch. Zoals je zegt : niet te ver weg, zo'n +1000km :schrik:

Sterke drank hoeven we niet, alleen sex, drugs en rock 'n roll.

De charmes van oom Daniël laten me ijskoud. Heeft hij toevallig een paar knappe zusters ?

Groetjes,

Yves

Ik heb 1 zus en we lijken niet op elkaar hoor ik wel eens:D

Foto's

Afgelopen weekend de eurotour in Herten gevlogen. Zelden zulke moeilijke omstandigheden meegemaakt. Schitterend weer gehad maar wat een K wind. Heel wat schade gezien, vooral Dennis en Theo hadden geen geluk.

Loet, Arjen, Peter en Alex mochten meevliegen in de fly-off (4 nederlanders in de top 6!), wat kan zoiets spannend zijn (blij dat ik zelf niet mee hoefde te vliegen :D). In de fly-off bleek Alex de beste te zijn en mocht hij de beker weer mee naar huis nemen.

Hier een linkje naar wat foto's: Eutotour DLG 2011 Herten - Windows Live

Jaap

Laatst bewerkt:
Jaap,

Ik denk dat je met Bas Peter bedoeld :)
Ja, een slechte start in Herten. Heb me ondanks dat zeer vermaakt en ga er volgend jaar absoluut weer heen.
Meer pech had Ullrich Freitag met het verlies van zijn kist. Ik hoop dat hij nog gevonden wordt voordat alles in gort geregend is.
Wat dacht je van Arjen die door de 100 punten straf zijn podiumplaats aan zich voorbij zag gaan.

Matthias Freitag is de aanstormende jeugd waar rekening mee gehouden moet worden. Mathias versloeg in de 1,2,3,4 taak zowel Alex als Peter en de rest van het veld. Eindigde overall op een mooie 13 plaats. Wat als dat jong in de groei komt en spierballen krijgt........

Genoten heb ik van de flyoff. GE-WEL-DIG. Knock out auld.
Klasse prestatie van Alex.

Wat dacht je van Arjen die door de 100 punten straf zijn podiumplaats aan zich voorbij zag gaan.

helemaal pech als je de strafpunten de laatste ronde, die ook nog een schrapper is, krijgt.

P1020147.JPG

Ik wil ook even zielig mogen doen. Bij mij had de werktijd op "oplopend" best 0.4 seconden langer mogen wezen. Alle tijden gehaald maar door een iets te laat afgebroken vlucht net niet binnen de werktijd de 2 minuten kunnen vliegen.:D

Het hoort er bij, sneller afbreken bij dit weer want doorstarten kost meer tijd dan normaal. Weer wat geleerd.

Verder een geweldig weekend met soms zeer moeilijke omstandigheden. En ook hier winnen dan toch weer de beste piloten, zoals het hoort!!!!

Loet

Ik wil ook even zielig mogen doen. Bij mij had de werktijd op "oplopend" best 0.4 seconden langer mogen wezen. Alle tijden gehaald maar door een iets te laat afgebroken vlucht net niet binnen de werktijd de 2 minuten kunnen vliegen.:D

Het hoort er bij, sneller afbreken bij dit weer want doorstarten kost meer tijd dan normaal. Weer wat geleerd.

Verder een geweldig weekend met soms zeer moeilijke omstandigheden. En ook hier winnen dan toch weer de beste piloten, zoals het hoort!!!!

Loet

Loet,

inderdaad erg zielig. Weet je zeker dat je minder dan 137 meter van de geluidsbron die de tijd aangaf stond?

Bas

Loet,

inderdaad erg zielig. Weet je zeker dat je minder dan 137 meter van de geluidsbron die de tijd aangaf stond?

Bas

Ik stond bij de start van de werktijd ongeveer op dezelfde plek als bij de laatste worp. Misschien kwam het door de helm.

De helm moet ik, als het in de toekomst altijd zo hard blijkt te waaien, zeker gaan stroomlijnen. Het windgeruis was nu soms toch wel erg veel. Ik weet nu wat mensen met flaporen hun hele leven moeten doorstaan.:yes:

Op de weg naar Nancy gaan we voor Helle een helm kopen, dan zijn we weer een stelletje.:D

Loet

Ik stond bij de start van de werktijd ongeveer op dezelfde plek als bij de laatste worp.

5.7.9.2 Werktijd
De werktijd voor een deelnemer is vastgelegd in de takenlijst. De start en het einde van de werktijd moeten via een duidelijk herkenbaar akoestisch signaal aangekondigd worden. Het eerste moment, waarop het akoestische signaal gehoord kan worden, bepaalt de start of het einde van de werktijd.

Je hebt dus meer werktijd als je tijdens de start van de werktijd dichter bij de bron van het akoestische signaal staat dan aan het eind van de werktijd. Dit zou een ervaren wedstrijdvlieger zoals jij moeten weten. :-)

Gaat natuurlijk niet op omdat de werktijd is vastgelegd op 10:00:00.

Laatst bewerkt:
Dat is de meest zinvolle tip die ik gekregen heb in de laatste jaren. Ook een wedstrijdvlieger leert iedere keer weer.

Tantalus, net weer niet.................

Back