F3K Duisburg 2009

Gefeliciteerd,
Allebeide op tijd in topvorm voor het Duits open.

Ik vraag het me af. Voor de pauze ging alles (bijna) goed, na de pauze veel minder, net als op de NK-wedstrijden.:(

De Duitse Open is een grote pauze......................:sleepy:

Loet

P.S. Peter heeft mij vandaag voortdurend geprezen vanwege mijn bescheidenheid daarom wacht ik gepast op zijn verhaal.:D

Ik vraag het me af. Voor de pauze ging alles (bijna) goed, na de pauze veel minder, net als op de NK-wedstrijden.:(

De Duitse Open is een grote pauze......................:sleepy:

Loet

P.S. Peter heeft mij vandaag voortdurend geprezen vanwege mijn bescheidenheid daarom wacht ik gepast op zijn verhaal.:D

Het weer was super bij de goed georganiseerde wedstrijd van Henk P. in Walsum!!! Windkracht 2 maximaal, en een heldere lucht.

Helle bedankt voor het coachen! Ging super! Helle heeft mij idd een keer naar de bomenrij gestuurd, maar alleen omdat daar de thermiekbel zat! Kon soms hard onderuit gaan naast de bel.

Bij mij ging het juist na de pauze steeds beter... Deze keer geen last van een Post Lunch Dip zoals Loet.

Peter

Top mannen!!!

Nog geluiden gehoord over deelname in Odoorn of kan ik de groepen gaan samenstellen.

Eerst maar eens een loting zien voor ik de 25 Euro ga dokken...............

Ik zal een tipje van de sluier oplichten:

- Voor de pause vlieg ik tegen Peter.
- Na de pause vlieg ik tegen Loet.
- Elke ronde vlieg ik tegen Alex (die gooit geen meter hoog omdat hij last heeft van zijn rug).

Back