F3K Odoorn verplaatst naar 16 mei!!!

De derde wedstrijd om het NK welke gepland was op 17 mei te Odoorn wordt verplaatst naar
16 mei !!

Na overleg met het bestuur is de wedstrijd dus verplaatst naar de zaterdag. De aanleiding was het aanvangstijdstip. Op zondag mag er op het veld van OLC niet eerder gevlogen worden dan 13:00. Voorgaande jaren hadden we gelukkig al ontheffing en mochten we om 11:00 uur starten.
Op de zaterdag is het mogelijk vanaf 9:00 tot zonsondergang te vliegen. Dit geeft ruim mogelijkheid voor invliegen en het vliegen van zoveel mogelijk taken.

arnhem is volgens mij wel gewoon op de zondag. maar odoorn kan makkelijker op de zaterdag omdat we dan vroeger kunnen beginnen :)

tja robert als student is het makkelijk om te switchen maar als je werkt kan dat wel degelijk een probleem zijn, maar ik heb alleen op de f3k site nog maar gezien dat arnhem op 5 april is.

Waarom vinden alle leuke dingen tegelijkertijd plaats????? :-(
Heb op zaterdag de 16e een cursus.... Balen!

Wacht... misschien kan ik dit jaar gewoon 2 wedstrijdjes skippen. Dan wint Frans het NK en hoef ik me dit jaar nog niet druk te gaan maken over het bouwen van een full-size :D

Nou Jurgen, de eerste wedstrijd heb je al in de pocket. Nu nog 1 wedstrijd niet kunnen en klaar ben je voor het volgende jaar.:D
Dat ik dat nou niet heb kunnen verzinnen vorig jaar.:confused: Domme oude lijnbestuurder.

Loet

Back