F3K wedstrijd Assen 5 juli 2014 Afgelast!!! Uitwijkdatum 12 juli

De RMCA nodigt ons wederom uit om een wedstrijd in het NK F3K op hun veld te komen vliegen. Deze wedstrijd zal plaatsvinden op 5 juli 2014 en is de vijfde wedstrijd in het NK F3K 2014.

Hier vindt u meer informatie over deze wedstrijd!

Laatst bewerkt:
Op dit moment zijn er slechts 3 inschrijvingen voor de mini-klasse. Dit betekent dat er, zoals het er nu voorstaat, waarschijnlijk geen miniklasse zal worden gevlogen.
Voor de F3K-klasse zijn er 20 inschrijvingen, dus daar kan nog meer bij! Als je nog twijfelt, schrijf je nu in! Hier!

Toeschouwers worden vaak ook ingezet als coach/wedstrijd-assistent ;)
Hetgeen een opstap kan worden om deel te nemen natuurlijk.

De weersverwachtingen zijn op dit moment nogal wispelturig, dus we wachten nog even de weersvoorspelling van 19:00uur af. Kort daarna zullen we definitief bevestigen of de wedstrijd doorgaat.

Wedstrijd 5 juli afgelast!!!

Hallo allemaal,

In overleg met de wedstrijdorganisatie is besloten om de wedstrijd van 5 juli bij Assen niet door te laten gaan. Naar aanleiding van de laatste weersverwachting is er grote kans dat na 11:00uur er buien zullen ontstaan die worden gevolgd door een periode van miezerregen. Van de regen in de drup dus. gedurende de gehele dag wordt gemiddeld 10mm neerslag verwacht in de omgeving van Assen.
De wind zal morgen ook erg pittig zijn, alhoewel de windsnelheden niet te hoog zijn om een wedstrijd te houden. De regen is dus de reden om de wedstrijd af te gelasten.

De uitwijkdatum voor de wedstrijd in Assen is 12 juli. Als ik geen bericht van jullie ontvang dan ga ik er van uit dat de deelnemerslijst op Home - F3K Nederland klopt. Mocht je nog willen in- of uitschrijven, stuur dan een bericht aan mij. Ik hoor graag van jullie!

Mvg, Jorn Beerendonk

Altijd lastig zo'n beslissing. Ik denk dat je (jullie) een goede keuze hebt genomen. Een occlusie morgen komt over en daarna een brede front met buiige regen.

Het is een goede beslissing geweest. Tot 1 uur was het vliegbaar, daarna al teveel wind en de nodige regen.

F3K wedstrijd Assen 12 juli gaat door!!!

Na het tegenvallende weer van 5 juli is de F3K wedstrijd verplaatst naar 12 juli. Het lijkt erg mooi weer te worden op die dag en dus kan de wedstrijd op deze uitwijkdatum gewoon plaatsvinden. Tot zaterdag allemaal!

Geweldige vliegdag gehad, maar dat maisveld mag van mij gekapt worden;)
Alex, Peter en Loet gefeliciteerd! Op naar Dokkum!

ps. WAAR WAREN DE BROODJES?;)

Laatst bewerkt:
Het was weer een top dag jongens!!!!!

En wat mij betreft een zeer terechte uitslag! Wat jij Bart? ;-)

Graag tot de volgende in dokkum!

En wat mij betreft een zeer terechte uitslag! Wat jij Bart? ;-)

Yep, dat klopt. 1 afgebroken taak door een mid-air heeft me de das om gedaan. En twee buitenlandingen door eigen stommigheid.

Vond het wel geweldig dat ik de allerlaatste vlucht (all up) als een van de weinigen vol kon vliegen. Dat was de perfecte afsluiting. (Sorry Jorn/Niels...ik had gewoon een goeie coach hahaha)

Aan mij om de volgende keer weer hoger te eindigen....

Dank aan de organisatie, was inderdaad een topdag !

Laatst bewerkt:
Back