F3K wedstrijd Losser 5 april 2014!!!

full

Dit jaar hebben we het genoegen om voor het eerst een F3K wedstrijd op het veld van de RC Modelvliegclub Losser te mogen vliegen. De modelvliegclub in Losser is bekend met het organiseren van F3J wedstrijden, maar wil dit jaar ook onze klasse verwelkomen op hun mooie veld. Dit is de tweede wedstrijd in het NK F3K 2014 en hij zal gevlogen worden op 5 april 2014.

Hier vindt u de informatie over deze wedstrijd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inschrijvingen

Beste DLG vliegers,

De NK F3K wedstrijd in Losser komt steeds dichterbij. Nog maar een weekje en het is zover. Prachtig veld en de weersverwachtingen lijken prima: wind ca. 3 Beaufort, 17 graden en wat zon. Wat wil een mens nog meer?

Inmiddels zijn er 19 piloten ingeschreven. Inschrijven kan nog tot zondagavond (morgen!). Kom dus voor een gezellig dagje slingeren naar Losser:p

zeker, gaan we doen!
In de mini klasse is het helaas nog niet zo druk, mochten er nog mensen twijfelen, niet meer doen en inschrijven;) dus mimi-vliegers, komt allen naar losser aub;)

Tot Losser!

Nog even een melding van de wedstrijdorganisatie:
Op het terrein van de RC Modelvliegclub Losser is geen kantine en/of toilet aanwezig. Houd hier rekening mee!

Heerlijke dag vliegen waarvoor dank aan modelvliegclub Losser!

Voorlopige top 3
1. Alex
2. Peter
3. Arjen

Bij de minis is Robert eerste geworden met zijn zelfbouw Mimi, hulde!

Tantalus was er weer net niet bij, ik 2e bij de minis en Loet 4e bij de fullsize. Vincent heeft zijn nieuwe wedstrijdkist afgeschreven. Theo had geloof ik meer geluk en had dacht ik geen schade na het uitvallen van de besturing.

Jaap

Super mooi veld en geweldige organisatie, weer een stek erbij voor f3k nederland!
ff nieuwe kist bouwen/kopen/bietsen en ik kan weer, al met al toch lekker dagje gehad...
maar die mini's he, dat zint me niet....gefeliciteerd Robert, verdient gewonnen!
Alex, Peter en Arjen natuurlijk ook van harte!
tot de volgende wedstrijd.

Zeer leuke wedstrijd gehad. Weer was prima en een mooi veldje. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar! Weinig schade gezien. S'ochtends was het nog wat lastig, maar naarmate de dag vorderde werd het steeds makkelijker. Alex, Peter, Arjen gefeliciteerd. En natuurlijk Jaap en Vincent bij de mini's.

Dank voor al deze mooie woorden mannen. We deden het graag. Goede sfeer maak je samen! Dus ook complimenten aan alle deelnemers.
We zijn erg blij met ons veld. Daar hebben we vele jaren voor gevochten. Ik denk dat er een aantal leden geïnteresseerd is geraakt in het dlg vliegen. Uiteraard is iedereen welkom, dus ben je op zoek naar een club waar je heerlijk kunt zweven dan weet je waar je moet zijn. Meer informatie tref hier aan: www. Modelvliegclublosser.nl

Tot een volgend treffen

Groeten Brian

Laatst bewerkt door een moderator:
Back