F3K-wedstrijd Swalmen op zondag 16 september!!!

Hartelijk bedankt organisatie voor de mooie wedstrijd:p
Arie Kraak bedankt voor je ondersteuning, coaching en vooral geduld;)met mij

B

Hans en Frans bedankt voor het opofferen van de pauze. Thuis werd ik verrast met een klein kadootje. Het was wel een van mijn lastigste brevetvluchten!

Laatst bewerkt door een moderator:
@ lolbroek loet, ik vermoed dus dat je zelf geen fotos hebt?

het is wel leuk om de jeugd bezig te zien met de hobby, helaas kan je dat vrijvluchtje niet erg hoog lanceren met de tiplaunch

@ lolbroek loet, ik vermoed dus dat je zelf geen fotos hebt?

het is wel leuk om de jeugd bezig te zien met de hobby, helaas kan je dat vrijvluchtje niet erg hoog lanceren met de tiplaunch
zeker 20 meter,iedereen heeft dat gezien, vooral de verende werking van de grasprieten onder de kleine voetjes hadden daar een groot aandeel in!:p
Meschien dat de organiserende club foto's op hun site heeft geplaatst? Er zijn wel foto's gemaakt...

de uitslagen van Swalmen 2012

Mini

SwalmenMini2012_zpsc93aa78f.jpg

Full size

SwalmenF3K_zps8d046be3.jpg

En daar waar Jurgen Maassen staat bij F3K is natuurlijk het eerste optreden van Peter Schmitz bedoeld. Ik wist even niet hoe ik dit kon aanpassen, sorry.

De NK-standen zijn te vinden op onze officiële F3K site:

http://f3k.nl/index.php?id=193

Laatst bewerkt:
oei, wat had jasper voor in de mini klasse? wel leuk dat je 6piloten had in de mini.... dat maakt het toch nog erg leuk.

verder ook strak gevlogen van alex.... geen kruimeltje laten vallen zodoende was de eerste plaats voor hem.

En daar waar Jurgen Maassen staat bij F3K is natuurlijk het eerste optreden van Peter Schmitz bedoeld. Ik wist even niet hoe ik dit kon aanpassen, sorry.

Back