F3K World Cup @ MACH Herentals 31 augustus 2014

wat had jij dan verwacht een overdekte tribune en gratis champagne?

ik vind je opmerking ongepast, voor de mensen van deze club die al jaren wedstrijden orginiseren en die zich hier kostenloos voor inzetten , je kan er s'ochtends ontbijd (spek met eieren en brood) krijgen aan 2 euro , koffie gratis! en s'middags was een hamburger ook slechts 2 euro.

iedereen die ik ken komt er graag terug wegens de goede en gezellige sfeer.

nog eens ne dikke merci aan de club voor de super organisatie en ontvangst!

Ik ben daar vandaag ook als toeschouwer geweest. Heb daar met verschillende mensen gesproken,zowel in de kantine als op het vliegterrein maar ik kreeg van iedereen vriendelijke respons ook al kende ik daar niemand. Ik heb waarschijnlijk veel domme vragen gesteld over het dlg gebeuren maar niemand die mij uit de hoogte aankeek. Vond het eigenlijk wel een fijne dag. Heb er zelfs een klein dlg-tje op de kop kunnen tikken :p

Voor de goede orde, ik bedoel zeker de wedstrijdvliegers niet. Ik begrijp, dat die iets anders aan hun hoofd hebben.

Ik heb mijn hele leven aan wedstrijden meegedaan, dus ik weet wat wedstrijdspanning is.

Het gaat hier over de organisatie.
Het publiek aanspreken ( bv bij de lunch en tijdens het koffie drinken)geeft duidelijkheid hoe zij dienen te handelen.
Geeft toch een gevoel dat ook zij erbij horen.
Ik zou zeggen, doe met de kritiek, je voordeel.

En Kristof van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

Voor de goede orde, ik bedoel zeker de wedstrijdvliegers niet. Ik begrijp, dat die iets anders aan hun hoofd hebben.

Ik heb mijn hele leven aan wedstrijden meegedaan, dus ik weet wat wedstrijdspanning is.

Het gaat hier over de organisatie.
Het publiek aanspreken ( bv bij de lunch en tijdens het koffie drinken)geeft duidelijkheid hoe zij dienen te handelen.
Geeft toch een gevoel dat ook zij erbij horen.
Ik zou zeggen, doe met de kritiek, je voordeel.

En Kristof van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

Ook ik begrijp helemaal niets van je commentaar. Ik denk dat de uitstekende organisatie net zo veel, zoniet meer, aan hun hoofd hebben dan de wedstrijdvliegers. Ze zijn van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bezig.
Een wedstrijdvlieger hoeft maar af en toe op te treden.

Loet

Allen,

via deze weg wil ik iedereen nogmaals bedanken voor jullie talrijke opkomst, desondanks het ergens fout gelopen is met onze bestelling van het goede weer hebben we toch een zeer sterke 10 ronden kunnen vliegen.

Ik bedank onze catering ploeg die 12u lang zich belangeloos heeft ingezet om ons een ganse dag van de nodige spijs en drank te voorzien.

Ook een dikke welgemeende merci aan onze wedstrijdleiding die alles in goede banen heeft geleid en een zeer dikke merci aan alle helpers die geholpen hebben bij het opstellen en demonteren van alle faciliteiten die nodig waren om deze prachtige dag te laten doorgaan.

Het was weer een zeer gezellige en sfeervolle dag die we met veel bewondering hebben kunnen ervaren.

Jammer van die ene negatieve ervaring, proficiat U bent de eerste in 45 jaar MACH.

Hopelijk tot volgend jaar op onze F3K wintercup, F3K worldcup, Fly-In, ...

Grtz

Pieter
voorzitter MACH

Uit ervaring kan ik melden dat MACH een zeer sympathieke club is en dat de ontvangst er vriendelijk is. De klager heeft waarschijnlijk zijn ervaring opgedaan tijdens een moeilijk moment...

Uit ervaring kan ik melden dat MACH een zeer sympathieke club is en dat de ontvangst er vriendelijk is. De klager heeft waarschijnlijk zijn ervaring opgedaan tijdens een moeilijk moment...

moet haast wel , ik vind het alleen jammer dit te lezen , ik heb veel respect voor de mensen van mach die zich belangeloos inzetten elke keer weer , het deed mij pijn in hun plaats dit te lezen ...

maar goed ik hoop dat ze weten dat voor de rest iedereen alles ten zeerste apprecieert !

Wim het is altijd wrang dat een persoon die ervaring als jij krijgt maar verplaats je is in een organisatie die zijn beredruk en vrijwilligers zijn vaak moeilijk te krijgen dus een gast heer of vrouw aanstellen is dus geen optie. Ik heb in het verleden ook wedstrijden georganiseerd en dat voel je je net een trek pop iedereen moet je hebben ook ik heb wel eens mensen aandacht willen geven terwijl het niet kon.

Dank je!
Goed om te zien dat de top in Belgie breder wordt.

@Loet
Hoe heb je je penalty points verdiend?

Bas

Ook ik heb veel wedstrijden georganiseerd, dus ik weet wat het is.

Ik wil jullie alle bedanken voor jullie reactie. Het is duidelijk, dat het wat losgemaakt heeft.
Ook de voorzitter bedankt voor zijn reactie en maak gaarne gebruik van zijn uitnodiging om de F3K wintercup te komen bezoeken.

U moet het zo zien, kritiek geven is net zo moeilijk als kritiek ontvangen.

Maar het leek mij toch de moeite waard. Je calculeert in, dat het veel reacties kan en zal oproepen.
Je moet het zo zien het houd ons scherp.
Ik hoop, dat er verbeteringen uit ontstaan, zodat de verenging MACH zich nog beter op kaart kan zetten en bezoekers veel plezier aan deze wedstijden en vereniging zullen beleven.

Allen hartelijk groeten en tot ziens Wim

Wim het is altijd wrang dat een persoon die ervaring als jij krijgt maar verplaats je is in een organisatie die zijn beredruk en vrijwilligers zijn vaak moeilijk te krijgen dus een gast heer of vrouw aanstellen is dus geen optie. Ik heb in het verleden ook wedstrijden georganiseerd en dat voel je je net een trek pop iedereen moet je hebben ook ik heb wel eens mensen aandacht willen geven terwijl het niet kon.

Niets gemerkt aan een gebrek aan gastvrijheid, iedereen die ik aansprak was vriendelijk. Tijden de buien en middag heb ik een aantal interessante gesprekken gevolgd, na de middag rap naar huis om zelf nog wat te gooien met mijn twister 1 (om een of andere reden jeukte het ineens...) enfin, voor mij was het een leerrijke dag...
Grtz Dirk

Back