Jhep, het is een wedstrijd, geen meeting. De sfeer is dan zowieso al anders
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jhep, het is een wedstrijd, geen meeting. De sfeer is dan zowieso al anders
wat had jij dan verwacht een overdekte tribune en gratis champagne?
ik vind je opmerking ongepast, voor de mensen van deze club die al jaren wedstrijden orginiseren en die zich hier kostenloos voor inzetten , je kan er s'ochtends ontbijd (spek met eieren en brood) krijgen aan 2 euro , koffie gratis! en s'middags was een hamburger ook slechts 2 euro.
iedereen die ik ken komt er graag terug wegens de goede en gezellige sfeer.
nog eens ne dikke merci aan de club voor de super organisatie en ontvangst!
Voor de goede orde, ik bedoel zeker de wedstrijdvliegers niet. Ik begrijp, dat die iets anders aan hun hoofd hebben.
Ik heb mijn hele leven aan wedstrijden meegedaan, dus ik weet wat wedstrijdspanning is.
Het gaat hier over de organisatie.
Het publiek aanspreken ( bv bij de lunch en tijdens het koffie drinken)geeft duidelijkheid hoe zij dienen te handelen.
Geeft toch een gevoel dat ook zij erbij horen.
Ik zou zeggen, doe met de kritiek, je voordeel.
En Kristof van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat.
Uit ervaring kan ik melden dat MACH een zeer sympathieke club is en dat de ontvangst er vriendelijk is. De klager heeft waarschijnlijk zijn ervaring opgedaan tijdens een moeilijk moment...
Kristof gefeliciteerd!!
P.s. waar kan ik de volledige uitslag vinden?
Bas
Dank je!
Goed om te zien dat de top in Belgie breder wordt.
@Loet
Hoe heb je je penalty points verdiend?
Bas
Kristof gefeliciteerd!!
P.s. waar kan ik de volledige uitslag vinden?
Bas
Wim het is altijd wrang dat een persoon die ervaring als jij krijgt maar verplaats je is in een organisatie die zijn beredruk en vrijwilligers zijn vaak moeilijk te krijgen dus een gast heer of vrouw aanstellen is dus geen optie. Ik heb in het verleden ook wedstrijden georganiseerd en dat voel je je net een trek pop iedereen moet je hebben ook ik heb wel eens mensen aandacht willen geven terwijl het niet kon.
Tja, Bas. Dat is mijn schuld. Ik heb hem laten vliegen in een verkeerde groep. Een primeur.
Helle
2F@st4U.:[BE]:.;3408521 zei: