F3M Website in progress

De nieuwe website voor F3M is er bijna...

Welkom op de officiële F3m website (binnenkort f3m)

Alle F3M piloten kunnen zich registreren en daarna hun verslagen uploaden.
Ik zal als ik tijd heb ook een module schrijven (of eens zoeken in de bestaande joomla modules) zodat je je foto's van een wedstrijd kan uploaden.

Nog niet echt op het design letten... Ik ben er nog niet echt klaar mee, afwerking is voor als ik tijd heb. Dit weekend zal ik van alle piloten ook een fototje nemen :-)

Ziet er netjes uit hoor, zou niet weten wat er mis mee zou moeten zijn!

Voor Joomla zijn prima foto-albums te krijgen, zou er niet zelf een gaan maken als ik jou was.

Voor de volgende keer: drupal is technisch net wat strakker dan Joomla en zitten doorgaans ook minder lekken in.

@hezik; ik weet dat drupal wat professioneler is ik heb voor joomla gekozen omdat ik mambo al goed kende en weet dat het bijna hetzelfde was... Ik wist dat het admin panel redelijk straight forward is dus ik kan er makkelijk andere mensen met leren werken (indien nodig)...

Dit weekend van iedereen een fototje maken zo kunnen we de piloten pagina wat opvullen :-)

@gert; omdat het vliegen nietveel gaat voorstellen heb ik het al goedgemaakt met de site he :-)

het vliegen trok idd op niets, dus doe maar verder met de site.

Vanaf nu kunnen alle users foto's uploaden in de gallerij op de website.

1) Registreren en/of inloggen
2) Op Gallerij klikken in het main menu
3) Klik op user Panel (onder Gallery)
4) new picture
5) Kies de categorie (bv F3M bertrix)
6) Geef een titel in
7) blader naar de foto
8) Upload

bij problemen jensvandorpe at gmail.com

ps: kleine tip, je kan met de pijltjes door de foto's lopen, gaat makkelijker dan door op next te klikken :-)

Laatst bewerkt:
Back