Ben alvast met mijn acromastertje eens even met het F3P-C programma bezig geweest.
(buiten dus
)
Heren (en evtuele dame :wink
mede nav de afgelopen juri cursus heb ik een vraag over de 'circel in rugvlucht',
welke begint met een halve rol ervoor en en eindigd met weer een halve erna.
Mede met de 15 graden 1 punt eraf regel wil je met dit figuur geen onduidelijkheden in het piloteren en het beoordelen hebben...
Is dit: halve rol, stukje rechtdoor, 1/8 rol en de circel in leunen, circel, 1/8 rol terug, stukje rechtdoor, halve rol terug ?
Ook staat bij figuur bechrijving duidelijk dat de vleugels een helling moeten hebben die past bij de bocht.
- Vorig seizoen zag ik div deelnemers met 3/8 of 5/8 rol zo de circel in denderen..
- Zag ik div richtingsroer gestuurde circels, dus met horizontale vleugels..
Hoe mot t nou officieel?
Heeft/weet iemand bijv een arresti beschrijving, want dan zou eea duidelijker worden.
..
(buiten dus

Heren (en evtuele dame :wink

welke begint met een halve rol ervoor en en eindigd met weer een halve erna.
Mede met de 15 graden 1 punt eraf regel wil je met dit figuur geen onduidelijkheden in het piloteren en het beoordelen hebben...
Is dit: halve rol, stukje rechtdoor, 1/8 rol en de circel in leunen, circel, 1/8 rol terug, stukje rechtdoor, halve rol terug ?
Ook staat bij figuur bechrijving duidelijk dat de vleugels een helling moeten hebben die past bij de bocht.
- Vorig seizoen zag ik div deelnemers met 3/8 of 5/8 rol zo de circel in denderen..
- Zag ik div richtingsroer gestuurde circels, dus met horizontale vleugels..
Hoe mot t nou officieel?
Heeft/weet iemand bijv een arresti beschrijving, want dan zou eea duidelijker worden.
..