F3P: Dalfsen , 15 april, Inschrijving open

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door wvr, 6 mrt 2006.

  1. Robbin

    Robbin

    Lid geworden:
    19 sep 2003
    Berichten:
    217
    Locatie:
    Wierden
    Yep dat is helemaal waar, tjah qua programma hier mijn inbreng: :roll:

    Aangezien we de vorige wedstrijd zoveel tijd over hadden, kun je ook zeggen dat we 3 programma's houden, het C het B en het A programma..
    Ik vind het een beetje onzin om nu opeens een nieuw programma te maken, wat las ik toch allemaal? slow rollen knife edge etc. waarom het wiel uitvinden als die al uitgevonden is (ofniet Rudie :wink: ).

    Kijk maar naar onze Oosterburen, die hebben al heel wat meer ervaring, huidig B en C en A programma moet je gewoon laten zoals ze nu zijn, en een nieuw programma lijkt me ook niet wat, omdat er mensen zijn (zoals Koen en ik) die veel trainen voor het B programma in Duitsland, dan is het vetje handig dat je dan ook gewoon op de NK het orginele aanhoudt. Maakt het ook wat Internationaler vind je niet?

    Dat zal mischien veel lijken, maar als je de programma's wat sneller achter elkaar laat lopen, is dat heel goed te doen, en dat is ook fijn voor de deelnemers, wanneer je zelf dan hebt gevlogen, heb je even tijd om te laden, wat te drinken/eten, en dan ben je daarna weer aan de beurt.

    Het zoveel tijd tussen de ronden laten is mischien wel leuk om een uitgebreid 4gangen dinier te gaan eten, maar wat dan niet helemaal eerlijk is is het feit dat de deelnemers die tijd kunnen benutten om nog weer even te oefenen op het programma, dan krijg je straks dat de ene deelnemer met 10 volle accu's die de hele tijd in de pauzes (van een uur) vliegt, de hal uit z'n kop kent..
    Dat is niet helemaal eerlijk toch? En zo doen ze dat in Duitsland ook niet, daar mag je niet van te voren vliegen. Alleen bij de 0 ronde.
    :wink:
    Maarjah mischien is het wel leuk dan om 3 programma's te houden, want dan heb je altijd nog het 'C' programma voor de nieuwkomers (krijg je ook sneller meer geintresseerde NK vliegers, en dan het B programma voor de al wat gevorderden.


    Groeten Robbin Grob
     
  2. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
  3. Didier

    Didier Guest

    Hee Dick, mooie foto shoot en goede filmpjes!!!! :D
     
  4. Koen

    Koen Guest

    Yep, erg mooi! :D
     
  5. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
  6. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

    Leuk al die video's, ben ik er toch een beetje bij geweest ;)
     
  7. Koen

    Koen Guest

    Dick,

    Leuk om m'n 3e vlucht nog eens te kunnen bekijken!
    Dankjewel :D

    Mvg,

    Koen
     
  8. Robbin

    Robbin

    Lid geworden:
    19 sep 2003
    Berichten:
    217
    Locatie:
    Wierden
    Dick bedankt voor de video en foto's enz. ergggggg leuk

    Groetjes Robbin
     
  9. Harmpy35

    Harmpy35

    Lid geworden:
    26 aug 2002
    Berichten:
    521
    Locatie:
    Enschede
    Hey die Dick!

    Erg gaaf dat je van alle laatste vluchten een filmpje hebt gemaakt!!!
    Erg leuk om mezelf eens te zien vliegen, en ook is het zeer leerzaam om je eigen vlucht eens terug te zien.

    Goed werk!
    :lol:
    Harmen.
     
  10. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    [​IMG]

    volgens mij is die iets uit elkaar getroken:p

    leuk die filmpjes
     
  11. Daniël

    Daniël

    Lid geworden:
    9 nov 2003
    Berichten:
    1.163
    Locatie:
    Scheemda
    Mooie video's Dick, bedankt :thumbsup:

    Mvg,

    Daniël.
     
  12. Han Veldhuis

    Han Veldhuis

    Lid geworden:
    27 apr 2003
    Berichten:
    1.395
    Locatie:
    Almelo
    super :thumbsup:
    en dat met die camera.

    :oops: .... je hebt nog een best filmpje van mij kunnen vinden
     
  13. Daniël

    Daniël

    Lid geworden:
    9 nov 2003
    Berichten:
    1.163
    Locatie:
    Scheemda
    Komen er nog foto's op de FRP website Winfried.

    Mvg,

    Daniël.
     
  14. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.871
    Locatie:
    Velserbroek
    Hoi Allemaal,

    wat betreft de foto's... .vorige keer had ik een enorme stapel erg goede foto's van Henny van Loon gekregen, maar dit keer heeft volgens mij alleen Dick flink staan fotograferen, om geen data dubbel te zetten heb ik er verder niets mee gedaan. Ik zal op de foto pagina doorlinken naar Dick.

    Als er nog iemand foto's heeft, stuur me dan een PB dan regelen we dat deze alsnog op F3P komen.....

    GrWinfried
     

Deel Deze Pagina