F3P model Apex van ROI eindelijk!!

Heb een bericht gehad van Ruud (Rplanes) dat de in parijs tijdens de Itop bestelde Apex eindelijk leverbaar is, ik wilde het morgen al ophalen maar het moet nog uit spanje komen.

Het model is leverbaar in 4 varianten van wit/ standaard/ competition en als laatste de geheel gemillde pro.

full

Dit model is ontworpen door een spanjaard,Andrés Leoni, en hij vloog er mee op Itop. Hij heeft enkele nederlanders er ook mee laten vliegen en deze waren heel enthousiast.

en

mooi ding he!

Laatst bewerkt door een moderator:
Jep, heel mooi toelstel. En vliegt ook niet slecht.

Wat is ongeveer de prijs van zoon milled pro en zitten er dan kleuren op?

Gemilde kit (full-colour) en voorzien van alle kleindelen, carbon etc etc. komt op 105 euro.

gr
ruud

Laatst bewerkt:
Vandaag de Apex van John zien vliegen. had wat trim werk nodig en vloog verder wel ok.
Hij ging vanavond nog vliegen in Hoofdorp, ben benieuwd naar de uiteindelijke bevindingen.

Zijn model was 98 gram zwaar zonder accu.

Yep, en als ie even zijn best doet kunnen Niels en Derk t staks schudden in de A ;-)

(Hij vond zijn 25kg+ bakken beter vliegen dan een sjok..)

Hehe... Vliegen we straks tegen elkaar.

John kan geweldig vliegen hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar er moet echt heel veel verbeterd zijn in zijn shock vliegkunsten sinds de laatste keer dat ik hem met een shock zag vliegen. Om het derk en niels moeilijk te maken

En als hij de grote bakken zoveel beter vind moet hij mss de roeren verkleinen, tragere servo's kopen, kleinere prop erop doen en er wat lood bij doen. :D

(Ook am? Of alleen A?)

AM wil ie alleen doen met 2 ?draaitafels?
Smijten door de zaal of zo? Begreep t niet helemaal..
Nou werkte dat radio mormel van de vechten ook niet echt mee.

Aparte manier van vliegen/trainen had ie.
Blijft ie effe ergens 'hangen' in een figuur om naast of achter m uitleg te krijgen of wat na te vragen,
wat gas bij, hoppa verder met de rest vh figuur. :)

Laatst bewerkt:
Back