F5B, 23 april, The Hawks, Vught

Hallo speedmodel liefhebbers,

Het F5B seizoen is bijna weer van start. De eerste wedstrijd is op 23 April. De vindt plaats bij modelvliegclub ""The Hawks"" in Vught. Het wordt vooral een heel gezellige dag. Met zeer interessante nieuwe F5B vliegtuigen. Leuk om live te zien! Een van de redenen voor al dat nieuws zijn de voorbereidingen voor de wereldkampioenschappen in Italië deze zomer.

Eind van de ochtend en in de middag zijn deze snelle kisten in actie te zien bij:
http://www.thehawksvught.info/joomla/
nog leuker natuurlijk om een keertje mee te doen, een Hawk met 500Watt is bijvoorbeeld al uitstekend geschikt om eens over het parkoers te vliegen! Er is hulp aanwezig :)

Ronald,

(PS als je vragen hebt over meedoen mail ze dan even naar f5b.competitie@gmail.com )

Komt vast goed :).

Ik heb vandaag een beetje m´n best gedaan, 8 trainungsvluchten, 6 met de B modellen en 2 met het F model. Misschien morgen weer :)

Wees blij dat je werk hebt Bas..
En je kan altijd lekker bij jou voor de deur gaan vliegen.

GJ

De Hawk is pas eind mei / begin juni leverbaar dus ik heb hem afgezegd.
En ik kan echt geen wedstrijden of snelle dingen meer vliegen, dat is veel te gevaarlijk voor omstanders.
En nog iets veel ergers, van het ziekenhuis mag ik niet eens verder dan 45 minuten van een ziekenhuis dat me in geval van nood kan behandelen.

GJ

zo net terug uit Duitsland voor het werk, was prima, maar kan ik mij vanaf nu weer wat meer op zaterdag richten,

we hebben best een mooi deelnemers aantal: 7 vliegers in ieder geval (eis en weder diende), en ik hoorde Ilya wellicht ook,

Dat wordt een echte vliegdag!!

En Anja: warme kleren mee!!

Het weer is goed te doen!!:

upload_2016-4-21_19-46-58.png

En ook hier even een herhaling van de mail die ik heb gestuurd, met kleine correctie op het inschrijfgeld:

10:00u start met de opbouw

10:45u registratie (10 euro)

11:00 Briefing pilots

11:30 Start van de wedstrijd

Er is koffie. Maar, let op, let op, zelf je lunch pakketje meenemen!

MvG Ronald

Bijlagen

• upload_2016-4-21_19-47-55.png
    upload_2016-4-21_19-47-55.png
    33,1 KB · Weergaven: 236
Beginnen we pas om 10:00 met de opbouw?

Zal ik een gaspit en wat hamburgers meenemen voor de lunch ofzo?

ja, een uurtje later,

> Zal ik een gaspit en wat hamburgers meenemen voor de lunch ofzo?
prima, ik was al van plan om wat extra lekkers mee te nemen. Soep is wel lekker bij 10 graden,

• Like
Reactions: jve
Dat wordt uitslapen dan... wat een luxe.

Ik zal kijken of ik wat burgers kan vinden, zullen dan wel Unox dingen worden..

• Like
Reactions: jve
Ik heb er zin in! Nog even een vraagje, is er spanning aanwezig, 12 of 220 volt? Als er netspanning is neem ik mijn voeding mee, anders kan ik hem thuis laten.

Groeten,
Jan

Back