F5B BeNeLux in Anthisne (BE), Zondag a.s. (5 Aug)

Gerben

Forum veteraan
Hoi allen,

Een beetje laat misschien, maar zondag wordt de 3e ronde in de BeNeLux cup gevlogen in Belgie, en om precies te zijn in Anthisne.
Anthisne is goed aan te rijden, stukje voorbij Luik.

In Belgie is het altijd gezellig, en er vliegt van alles mee, vanaf de 2S klasse met diverse modellen en 'beperkt' vermogen t/m de FAI F5B modellen.

Aanmelden kan via F5B.nl - Home, wel graag voor zaterdag 12:00 zodat we dit aan de Belgische organisatie mee kunnen delen.

Tot dan!
Gerben

Willy en Ik zullen er ook zijn.
S'middags is er Chien Chaud (braadworst) op een broodje te verkrijgen.
tegen democratische prijzen.
gezellige club en veld.

Luc

Ik heb besloten ook te komen, of ik vlieg hangt van mijn humeur en accu af.
Moet nu nog een nieuwe accu solderen want 350A was even te veel voor de oude.

GJ

Nou succes dan jongens! GJ...'even' is altijd een uurtje!
Mooi weer erbij en puntenpakken...
Obligatore foto's van de restaurantdames!

Gerben... ik heb je even een bouwtekeningetje in wording gestuurd per meel, met nog een meetkundig vraagje voor ergens van de week... als dat lukt.

Ik ga even timmeren met Gamma Timmerplaat... beetje raaskallen... vandaar... :rolleyes:

Inderdaad Bas, een uurtje.
De accu zit in elkaar, compleet met stekkers, krimpkous en F5B sticker.
Hij ligt te laden en te balanceren, nu maar hopen dat deze wel 300A aankan.
Ik ga niet voor de punten maar alleen om de motor en het model uit te testen voor de Eurotour in Wolfhagen 18-19 Augustus.

GJ

Ik had de uitslagen al gezien inderdaad. Goed gedaan allemaal. Alleen valt me nu net pas op dat ik 1 naam mis op de lijst.

Was weer een gezellig dagje in het Belgische.
Eigenlijk de hele dag mooi weer, behalve net na de lunch een half uurtje regen, tijd om even lekker bij te praten.
Er zat her en der thermiek, hoewel het soms lastig te vinden was en dan ineens weer weg, zoals dat dan gaat natuurlijk.
De laatste ronde was erg spannend, met 4 man op 45 rakken (ok Willy had 46 maar 2e cirkel), de motorloop en seconden onder/over 10 minuten maakten het verschil tussen plaats 2 t/m 5. Jammer dat Uzan zo nodig 46 moest vliegen natuurlijk :).

Natuurlijk erg tevreden nu, zeker de goede start is een verbetering tov sommige andere wedstrjden.

Dank aan de CRPAL voor de gastvrijeid en de heerlijke 'chien chaud' onder de middag :)
Ik denk dat Pieter later nog wel wat foto's online zet.

Gerben

De amsterdammer had vannacht niet geslapen dus had geen zin om 5,5 uur auto te rijden.

GJ

neenee, niet ALLEEN komen. Je moet gewoon wat Hollanders meebrengen waar we wel kunnen van winnen...

Laatst bewerkt:
Back