F5B Eurotour in Gommersheim, Duitsland

Gerben

Forum veteraan
Over 1 1/2 week zal het Eurotour festijn in Gommersheim neerstrijken.
GJVO en ondergetekende gaan zeker, Luc en Willy ook. Waarschijnlijk komen er nog wat Nederlanders kijken naar de prestaties van de Europeesche toppers. Altijd mooi om te zien.
Daarnaast is het gewoon gezellig en de duitse steak en Schnitzel zijn zeker niet te versmaden!

Gommersheim is relatief dichtbij, als je het allemaal eens bekijken wilt, of eens mee wilt doen. Voor het idee, met 38,39 rakken deed ik vorig jaar in Heist mee voor de laatste plaats, maar dat mocht de pret niet drukken en heb er veel geleerd. Iedereen is heel open en behulpzaam. Dankzij de anonieme sponsor krijgen Nederlandse deelnemers hun inschrijfgeld vergoed voor deze Eurotour wedstrijden (30 euro). Hiervoor kun je bij mij terecht, tot dit bedrag op is...

GJVO en ik vertrekken vrijdagochtend al, kunnen we alvast een beetje wennen en trainen op het parcours zelf. Als het je wel wat lijkt om eens te gaan kijken of mee doet, geef dan een seintje, misschien kan er wel gecarpoold worden :)

Overzicht van alle Eurotours vindt je hier:
dates

En hier een verslag van Gommersheim 2010, mooi veldje!
F5B - Live!

Gerben

Helaas mag ik dat weekend niet weg, dat heeft schijnbaar iets te maken met een verjaardag hier in huis........... Er schijnt iemand alweer 51 jaar oud te worden.

Hoi GJ,

Ja weer lekker in Nederland..........................
Ik zit trouwens in t zelfde Hotel als jullie, moet alleen nog ff
wat oranje spullen aanschaffen.

Gr Frank
Ps: Theo alvast gefeliciteerd !

Hey Frank, nog dank voor de koffie zo net terug van de vakantie!

Veel plezier allemaal in Gommersheim, moet helaas dit jaar passen want de nieuwe modellen zijn nog niet klaar.

Ik heb even een blog pagina gemaakt voor het thuisfront.
De belgische en Eurotour wedstrijden zullen daar op besproken worden, compleet met foto's.
De blog is te bereiken via de F5B.nl - Home site onder knopje "On Tour".

GJ

Back